Bagi Tips Cepat Hamil, Aliff Syukri Dikecam Netizen Memalukan, Rupanya Tips Ini Dia Bagi

Usahawan kosmetik yang dikenali dengan nama Datuk Aliff Syukri ini sering sahaja akan mencuri perhatian ramai dengan kelakuannya. Menggunakan sosial media sebagai platform untuk pemasaran dirinya dan produk yang dijual, namun kadang-kadang ada yang tidak kena dengan gayanya hingga menyebabkan Aliff Syukri dikecam ramai.

Terbaharu satu lagi video yang telah dimuat naik oleh usahawan ini telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak, dilihat dalam rakaman tersebut kelihatan Aliff Syukri menari sambil memakai kostum adiwira dan tuala semata-mata.

Video) 'Ini soft porn, content sampah & merosakkan otak' - Netizen kecam, dakwa video Aliff Syukri berunsur lucah | The Reporter

Malah apa yang membuatkan ia lebih tular apabila dia cuba beri tips cepat hamil dan lagu latar bagi video itu dikatakan ‘keterlaluan’ dan tak masuk akal.

Lagu dengan lirik yang dikatakan agak kurang enak didengar itu telah membuatkan Aliff Syukri dikec4m netizen. Rasanya Aliff Syukri sepatutnya pilih lagu yang lebih ‘masuk dek akal’ sebagai salah satu cara untuk memasarkan produknya.

Aliff Syukri Insaf, Janji Tak Mahu Riak Di Media Sosial

Di ruangan komen dapat dilihat, rata-rata warganet meluahkan pendapat masing-masing mengenai video promosi yang dibuat ahli perniagaan ini.

Berikut antara komen yang ditinggalkan di perkongsian video Aliff Syukri, rata-rata dikecam netizen gara-gara menghasilkan konten sebegini:

Ada yang menganggap ia sebagai contoh s0 ft p0 rn. Jadi salah seorang pengguna media sosial ini hati-hati dengan apa yang anak-anak bakal tonton di sosial media.

Ada yang berpendapat video dengan lagu sebegini adalah sangat tidak sesuai dimuat naik di media sosial.

 

 

Selain dari itu ada juga yang mengakui sangat malu menyaksikannya dan meminta Aliff Syukri padam video tersebut.

 

 

Berikut adalah rakaman yang telah dimuat naik Aliff Syukri di Instagram miliknya dan menjadi buah mulut ramai baru-baru ini:

Sumber Syor

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply