Muka Lawa Tapi Jijik! Wanita Berhijab Dikec4m Rakam Aksi Seperti Sedang Berjim4k Dengan Suami – “Ya Allah Takde Maruah Ke?”

Jijik dan memalukan! Itulah perkataan yang sesuai untuk menggambarkan tindakan seorang wanita berhijab yang sanggup merakam content yang memberikan maksud tersembunyi dan berunsur luc4h di TikTok.

Salah satu vid3o wanita itu m3raih p3rhatian wargan3t di Twitt3r di mana dia m3lakukan l3bih daripada ‘doubl3 m3aning’ iaitu m3mbuat g3rak badan dan mimik muka k3tika b3rhubungan intim.

M3n3rusi vid3o itu, dia m3nunjukkan aktiviti harian s3bagai s3orang suri rumah s3p3rti m3n3mani anaknya b3rmain, m3mbaca buku s3rta turut m3mbasuh pakaian dan mop lantai.

Namun di antara aktiviti-aktiviti yang ditunjukkan, dia turut menyelitkan aksi seolah-olah sedang berjim4k dengan pasangannya sambil menunjukkan mimik muka ghairah.

Video Di bawah sekali,

Rata-rata netizen kecam tindakan wanita tersebut memandangkan dia seorang yang berhijab tetapi tergamak membuat konten memalukan sebegitu.

Sekadar jadi budaya dan trend 🤷🏼‍♂️ zaman dulu orang pakai hijab kerana bertaqwa.

Bang lelaki pakai seluar tutup aurat pun byk buat kes mnum arak, rasu4ah, judi, xsolat.. jd mcmna tu? Sruh dorang jgn hipokrit la kn? Jgn pkai sluar ke mcmna

Most wear it because public pressure, moral police are everywhere in bolehland.

Ini bukan masalah berhijab bro. Ni masalah xde ilmu dan adab. Macam orang pakai seluar tapi makan rasuah. Takkan nak salahkan seluar. Fikir2kanlah cara yang betul.

Tinjauan ke akaun TikTok wanita dari negara seberang itu mendapati dia sememangnya sering merakam dan memuat naik video berunsur luc4h bersama dengan suaminya.

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply