Syamsul Puji Sikap Profesional Sarah, Rupanya Ini Yang Sarah Dah Buat

Pelakon dan pengarah sensasi, Syamsul Yusof memaklumkan hubungannya dengan anak-anak masih kekal baik walaupun sedang berhadapan kemelut rumah tangga bersama isteri pertama, Puteri Sarah Liyana.

Menurut Syamsul atau nama penuhnya Mohd Syamsul Mohd Yusof, isterinya memberikan kerjasama yang baik untuk dia berjumpa dengan kedua anak mereka iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Muat Naik Foto Bersama Anak Di IG, Netizen Gembira Tengok Syamsul Yusof  Bahagia

Alhamdulillah, saya jumpa anak-anak saya. Sarah pun beri kerjasama yang baik walaupun dia failkan hak penjagaan.

Bukan itu sahaja, pengarah berusia 39 tahun itu turut memuji sikap Sarah yang kekal profesional berkaitan urusan anak.

Selama ini pun walaupun kami ada masalah, saya dan Sarah bersikap profesional pasal anak, masing-masing bagi kerjasama.

Netizen gembira rumah tangga Puteri Sarah, Syamsul Yusuf kembali bahagia -  Kosmo Digital

Menurut laporan Mstar, Syamsul telah hadir di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur bagi sebutan kes nusyuz terhadap Puteri Sarah.

Bagaimanapun, kes tersebut telah ditangguhkan pada 8 Mei selepas Sarah difahamkan tidak dapat hadir ke Mahkamah kerana berada di luar negara.

Muat Naik Foto Bersama Anak Di IG, Netizen Gembira Tengok Syamsul Yusof Bahagia

Di Instagram, pengarah dan pelakon, Syamsul Yusof memuat naik foto bersama anak-anaknya iaitu Syaikhul dan Sumayyah.

Ayah busyuk

Menerusi posting tersebut, Syamsul kelihatan memeluk kedua-dua orang anaknya. Wajah Syaikhul dan Sumayyah kelihatan sangat gembira tatkala bersama ayah mereka. Bukan itu sahaja, Sumayyah kelihatan mencium pipi Syamsul ketika foto tersebut diambil.

Ayah busyuk #biggestblessing #ramadhankareem

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa gembira apabila melihat Syamsul meluangkan masa bersama anak-anaknya. Netizen turut berharap, Syamsul akan sentiasa menunaikan tanggungjawabnya sebagai seorang ayah meskipun kemelut rumah tangganya dengan isteri, Puteri Sarah Liyana masih belum selesai di mahkamah.

Terdahulu, Puteri Sarah tetap dengan keputusan untuk bercerai dengan Syamsul. Sesi Jawatankuasa Pendamai (JKP) yang diadakan pada 22 Mac tempoh hari gagal menemui jalan penyelesaian.

Konflik rumah tangga pasangan itu mula diperkatakan sejak tahun 2020, tetapi Syamsul tidak pernah membuka mulut mengenainya.

Bagaimanapun pada Januari lalu, Syamsul akhirnya mengaku sudah bernikah dengan orang ketiga yang didakwa menjadi punca keretakan rumah tangganya bersama Sarah iaitu Ira Kazar.

Susulan pendedahan tersebut, topik mengenai kemelut rumah tangga Sarah dan Syamsul serta kehadiran Ira Kazar menjadi topik hangat dalam kalangan netizen.

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply