Setelah Teruk Diselar Sebab Perkongsian Gambar Bersama Ibunya Sampai Ada Yang Kaitan Dengan Hubungan Sejenis, Puteri Balqis Tampil Bersuara

Pelak0n remaja, Puteri Balqis sebelum ini mencuri perhatian ramai selepas berkongsi foto bersama ibunya, Norashikin Mohd Aziz di m3di4 s0si4l.

Digelar Sebagai L3sbi4n?

Walau bagai mana pun, seorang netizen yang dikenali sebagai @OFFICIAL_OMGZAI dilihat memberikan komen kurang s0pan dengan menggelarnya sebagai ‘l3sbi4n’.

“Dah jadi l3sbi4n pulak dah.”-Komen seorang netizen.

“Selayaknya Saya Mengasihi Ibu Saya”

Tidak berdiam diri, Puteri Balqis menerusi Inst4 St0ries, menjelas kan bahawa dia selayaknya untuk mengasihi ibunya yang dikatakan sentiasa dik3cam oleh manusia seperti netizen berkenaan.

“Selayaknya saya mengasihi ibu saya yang setiap hari dikeji, disindir, dikecam manusia seperti anda. Semoga ibu saya yang dihina kerana bertatu, yang mengasihi,yang mengajar saya tentang erti perit kehidupan dikurniakan dengan syurga yang tertinggi kerana ketabahannya.”-Tulis Puteri Balqis.

Dalam pada itu, Balqis turut menyifatkan ibu kepada netizen tersebut telah gagal mendidiknya menjadi individu yang baik.

“Macam Adik-Beradik” – Foto Puteri Balqis & Ibunya Cetus Rasa Kagum Peminat!

Nama pelakon muda, Puteri Balqis mencuri perhatian peminat selepas berkongsi foto bersama ibunya, Norashikin Mohd Aziz.

Menerusi hantaran di Instagram, Puteri Balqis memuatnaik beberapa foto bersama ibunya serta mengatakan bahawa mereka pernah ‘hancur’ dalam pelbagai cara. Namun, mereka kembali bersatu secara perlahan-lahan.

“We’re broken in so many ways, but I piece us back together slowly.”-Kapsyen Balqis di Instagram

“Macam Adik Beradik..”

Hantaran Puteri Balqis turut dibanjiri dengan komen netizen yang rasa kagum dengan hubungan kekeluargaan Puteri Balqis bersama ibunya, malah ramai yang teruja dengan ibunya yang tetap anggun dan kelihatan seperti adik beradik dengan Puteri Balqis.

“Mak dia nampak macam kakak dia comel je.”

“Betul-betul copy paste mak dia .”

“Itu Mommy ke kakak. Your mother look young. So beautiful.”

“Happy cara kita kan. Aqish, nampak happy sangat awak semua Alhamdulillah.”

“Macam adik beradik. All the best kamu berdua.”

“Family is always important, Aqish.”

Sekadar info, ibu kepada Puteri Balqis, Norashikin Mohd Aziz sebelum ini pernah mendakwa bekas suaminya, Azizi Aziz mempunyai banyak kesalahan jen.ayah, termasuklah memaksanya tidur di dalam bilik yang dipenuhi dengan lelaki yang sedang berkh.ayal.

Untuk rekod, Balqis sebelum ini mendedahkan terpaksa mendapatkan kaunseling daripada pakar psikiatri bagi merawat masalah gangguan emosi dihadapinya.

SUMBER:MRI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply