Suri Rumah Hamil 7 Bulan Didakwa Cuba Rompak Warga Emas, Tak Sangka Sampai Jerut Leher!

Tidak pernah terfikir dek akal untuk seorang ibu yang sedang sarat hamil menjerut seorang warga emas dan mengacukan pemutar skru kepada wanita atas tujuan mahu merompak.

Bagaimanapun, tertuduh bernama Nor Fahtihah Ahmadi mengaku tidak bersalah selepas pertuduhannya dibacakan di hadapan Majistret Mohd. Idzham Naim Che Ani di Mahkamah Majistret Kota Bharu.

ibu hamil rompak warga emas

Difahamkan melalui pertuduhan, tertuduh didakwa telah menjerut leher mangsa dan mengacukan pemutar skru dalam cubaan untuk merompak seorang warga emas bernama Romainur Daud, 64.

Kejadian tersebut berlaku kira-kira jam 10 pagi hingga 11 pagi pada 22 Jun lalu di Kampung Tanjung Chat, Jalan Sungai Keladi.

ibu hamil rompak warga emas

Jika terbukti bersalah, Nor Fahtihah dikenakan hukuman penjara selama 7 tahun dan denda mengikut Seksyen 393 Kanun Keseksaan.

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply