Ramai Tak Puas Hati Kes Saman Ira Kazar Ditarik Balik, Akhirnya Puteri Sarah Mengaku Kenapa Tarik Kes!

Sebelum ini, pelakon, Puteri Sarah Liyana membuat keputusan untuk menyelesaikan kes saman terhadap bekas madunya, Ira Kazar secara damai di luar Mahkamah Sesyen Sivil, Kuala Lumpur.

Bagaimanapun, keputusan itu tidak mendapat respon baik daripada orang ramai yang berang kerana mahukan hukuman sepatutnya dikenakan terhadap Ira dan ahli keluarganya.

Tampil memberi penjelasan, Sarah memaklumkan bahawa dia membuat keputusan tersebut atas sebab-sebab tertentu.

komen

Bukan itu sahaja, pelakon berusia 37 tahun itu berkata tindakannya menarik semula saman terhadap Ira bukan bererti dia kalah.

Malah, Sarah lebih memilih untuk menjaga kesihatan mentalnya dan mencari kebebasan dengan cara melepaskan perkara-perkara yang menyakitinya.

Menurut bekas isteri kepada Syamsul Yusof itu, kebahagiaannya bersama kedua anaknya, Syaikhul Islam dan Summayah adalah perkara yang paling penting dan berharga baginya buat masa ini.

sarah

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply