“Wanita Akhir Zaman!” – Bertudung & Berbaju Kurung, Tapi Sakan Teguk `Minuman Keras` Di Kelab Malam!

Biarpun imej seseorang itu tidak melambangkan keperibadian mereka, namun sudah pasti ramai yang akan beranggapan apabila gadis atau wanita bertudung akan mempunyai sifat malu serta sopan.

Namun, baru-baru ini tersebar beberapa foto yang sememangnya membuat ramai netizen terkejut kerana kelihatan seorang wanita bertudung dan berbaju kurung memasuki kelab malam.

perempuan bertudung minum arak

Bukan saja m3masuki k3lab malam, bahkan dia turut b3rasa bangga m3maparkan dirinya s3dang minum minuman k3ras (arak).

Rata-rata n3tiz3n yang m3lihat posting t3rbabit s3m3mangnya tidak m3nyangka gadis manis b3rtudung s3p3rti itu tidak b3rasa s3gan m3nayang k3lakuannya k3pada khalayak umum.

Antara komen2 nurtizen,

” Itu Bukan Gambar Anak Saya ..Anak Saya Baik ..Anak Saya Solat..” Kata Seorang Ibu Yang Tinggal Jauh Di Pedalaman Negara Pasir Dua Butir..

Muda Lagi Biar Dia Rasa Seronok.. Nanti Dah Berumur Sikit Dia Bosan.. Pastu Nanti Dia Malu Sendiri.. Tapi Yg Lagi Malu.. Dah Tua. Tapi Tak Reti2 Cuci Tangan Wkwwkwkwkwwk Tu Lagi Musib4t

Cikgu Suraya Ke Tu? De Nmpak Tag Nama Tu.. Hati2 Nnti Balik Tkut De Bdx Bwk Basikal Tayar Pancit Dlm Hujan2 Nnti..

Umur2 Gini Awal 20an Mmg Mcm Ni..Ko Larang La Mcm Mane..Klu Dlm Jiwa Dia Mcm Tu…Tetap Dia Langar.Darah Muda Katanye Zaman Semua Benda Di Nk Cuba Nk Seronok,Konon2 Terpaling Stress Dgn Kehidupan..Nanti Dia Sdr Sendiri Malu Dan Menyesal Dgn Kelakuan Sndri ….Ada Juga Yg Smpai 30an X Tingalkn Perkara Begini X Cuci Tgn…Jgn Kwn Dgn Org Mcm Tu…Malu Kt Org…Semoga Akidah Kita Semua Terpelihara….Semoga Allah Ampun Kn Dosa Kita Semua .

Rokok yg H4RAM aku tgk ramai je umat islam merokok.. kompom islam sbb area masjid.. xkan bkn islam nk merokok d sekitar masjid..

Majikan Kiasu, Buat Makan Makan Hujung Tahun Tempat Tempat Macamni. Nasib Lah Kau Nak

Tak Pelik Lah Ni Dah Bersepah Perempuan Melayu Teguk Air Arak Lagi Lagi Air Royal Stout

Ingt Cikgu Suraya Tu Aktif Sukan Je..X Sangka Lak Cmni..Hurmm..

Kasihan…. Mak Bapak Dia….. X Reti Ngajor Agama….Dio Pung X Fahe Agamo Yg Dianuti…. Kasihan

“Lelaki Yang Baik Xkan Tanya Kisah Silam..Saja Aku Letak Hantaran Tinggi Untuk Melihat Usaha Bakal Suami.”-Bisik Hati Sibedah Yang Sudah Berubah.-

Time Nk Kawin Terus Buat Prangai Baik Sbb Nk Claim Hantaran 20k..Harap Cek Lobang Dlu Dh Jadi Cm Akok Kedut Ke Tk .Tkut Bro Yg Ke 18 ..Rasa Angin Jawabnye

Bahkan, netizen turut merasakan gadis tersebut tidak perlu menjejakkan kaki ke kelab malam sambil memakai tudung dan berbaju kurung kerana ia merosakkan imej wanita Islam.

Sehingga artikel ini ditulis, hantaran tersebut mendapat lebih daripada 2000 tanda suka dan 300 lebih komen daripada pengguna.

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply