(VIDEO) Netizen Naik ‘Risau’ Tengok Jasmine Suraya Pakai Baju Nampak Lurah – “Tersembul Sana Sini”

Pelakon berbakat, Jasmine Suraya semalam mencuri tumpuan ramai apabila dia kelihatan menawan dan cantik ketika menghadiri sebuah acara di ibu kota.

Jasmine Suraya atau nama sebenarnya Jasmine Suraya Chin Xian Mei,33, dilihat telah mengenakan busana berwarna kelabu cerah ditaburi kristal pada malam itu.

Namun begitu, baju yang telah memdedahkan sebahagian besar perutnya dan dadanya itu tidak diterima baik sesetengah warga maya.

Kata netizen, penampilan Jasmine pada malam itu sangat ‘berani’ dan didakwa boleh mendorong ke arah perkara yang tidak baik.

Namun begitu, ada juga peminat tampil mempertahankan Jasmine kerana merasakan itu adalah haknya untuk berpakaian apatah lagi dia bukanlah seorang muslim yang diwajibkan untuk menutup aurat.

Komen Jasmine Suraya

Sumber BN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply