Mengejutkan! Rumah Tangga Yang Dibina Sejak 13 Tahun Lalu Tidak Dapat Dipertahankan, Aziz M. Osman & Puteri Lily Umum Cerai, Ini Sebabnya!

Rumah tangga yang dibina sejak 13 tahun lalu tidak dapat dipertahankan oleh pasangan selebriti, Aziz M. Osman dan isteri, Puteri Lily.

Difahamkan, pengumuman perpisahan mereka diumum sendiri di laman Instagram.

Aziz, Puteri Lily bercerai selepas 13 tahun

Kata Puteri Lily, sejak kebelakang ini ramai yang bertanya berkenaan status perkahwinan mereka dan kerana itu dia memberitahu, demi elak fitnah di masa akan datang.

Biarpun mengambil keputusan untuk bercerai, Puteri Lily memberitahu dia dan Aziz berpisah dalam keadaan baik awal bulan lalu.

Tiada kaitan orang ketiga. Ditakdirkan jodoh kami sampai di sini.

Aziz M. Osman, isteri bercerai - Utusan Malaysia

Sekadar info, Aziz M. Osman dan Puteri Lily mendirikan rumah tangga pada tahun 2010. Mereka dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Puteri Nur Azzahra, 11, dan Putera Muhamad Aryan, 5.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

 

Be the first to comment

Leave a Reply