Sebelum Shuib Nak Buat Pukulan Golf Masuk Lubang, Ada Satu Benda Raja Permaisuri Agong ‘Sound’ Shuib Yg Buat Semua Ketawa!

Pelawak Shuib Sepahtu berbesar hati apabila Raja Permaisuri Agong, Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah berkenan menerima koleksi tudung hasil bisnes arwah isterinya, Siti Sarah.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Shuib berkata pemberian itu juga sebagai tanda terima kasih kepada Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong yang menzahirkan ucapan takziah atas pemergian isterinya pada Ogos tahun lalu.

“Selama ini, saya sangat kagum dengan Raja Permaisuri Agong yang sopan, prihatin dan sangat mesra rakyat. Pengalaman di Tunku Azizah Golf Challenge 2022 akan menjadi kenangan manis yang akan sentiasa tersemat dalam fikiran saya. Junjung kasih Raja Permaisuri Agong,” tulisnya.

Namun apa yang menarik perhatian ialah, Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah turut mencemar duli turun ke padang golf bersama Shuib.

TUNKU AZIZAH ‘SOUND’ SHUIB

Di instagram Shuib banyak dikongsikan moment beliau bermain golf bersama Raja Permaisuri Agong.

Yang mendapat perhatian netizen adalah satu video dimana Shuib ingin memasukkan bola golf ke dalam lobang untuk mendapatkan mata Birdie.

Raja Permaisuri Agong bagi teguran pada Shuib yang buat bukan sahaja Shuib tetapi siapa yang ada disana ketawa,

“Tak dpt birdie, potong birdie tu”

Menyimpan kenangan tersebut di Instagram (IG)nya, rata-rata pengikut Shuib di laman sosial itu termasuk rakan-rakan artis menganggap Shuib bertuah kerana dapat bersantai bersama permaisuri kesayangan rakyat.

Antara Komen2

Hebat shuip berkawan dgn Tuanku Permaisuri

Sy tumpang bangga dan gembira dengn kemajuan yg shuib bawak dlm kehidupan dia..semoga menjadi inspirasi kpd sy dan org lain bahawa semua orang boleh berjaya..in sya Allah

Permaisuri is so humble n brjiwa rakyat pernah jumpa masa dtg jumpa mangsa banjir mcm kita sembang2 ngan makcik2 je

Alhamdulillah bahagia melihatnya, beliau/Tuanku Permaisuri memang baik hati dan lembut bertutur kata.. saya pun telah salam/berjabat tangan dengan beliau/Tuanku Permaisuri waktu datang Almaty dulu

Saya terpegun sbb nampak tuanku pakai kasut nike. Tak tau la kalau mata saya silap… Harga tu affordable utk org2 mcm saya. Saya sangkakan tuanku pakai kasut yg puluh2 atau ratus2 ribu.. Terkedu saya dgn sifat sederhana tuanku.. Cer tgk sat tuanku pakai kasut apa…

Kepada haters2 smlam yg kaw2 hentam sebab seluar pendek harini ibb da pakai seluar panjang da

suka masa tuanku beli durian,penjual tu tak kenal tuanku permaisuri..lama dah..

Sumber : Instagram Shuib Sepahtu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

 

Be the first to comment

Leave a Reply