Jadikan Ira Kazar Sebagai Model, Tak Sangka Ini Bakal Jadi Kepada DS Aliff Syukri!

Terbaru, satu perkongsian video yang dimuat naik oleh Dato’ Sri Aliff Syukri di Instagram miliknya meraih perhatian dari netizen.

Mempromosikan Produk Terbaru

Dalam video tersebut, kelihatan Aliff Syukri sedang mempromosikan produk terbarunya. Malah untuk produk tersebut, Ira Kazar kelihatan turut bersama-sama mempromosikan produk tersebut.

Ira Kazar dalam video tersebut seolah-olah menegur seorang lagi wanita yang dilihatnya kelihatan agak pucat dan mencadangkan wanita tersebut untuk menggunakan produk yang dicadangkan oleh Ira Kazar.

Dari video itu, banjiran komen dan pelbagai reaksi yang telah dilemparkan oleh netizen terhadap muat naik tersebut.

Banjiran Komen Kepada Aliff

Ada yang mempersoalkan kenapa Aliff Syukri mengambil Ira Kazar sebagai salah satu model, sedangkan ramai lagi wanita dan selebriti yang ada.

Selalu amek model wanita teraniaya. Dah kenapa Skrang amek model perempuan yang menganiaya orang?

Bukan itu sahaja, ada juga pihak yang bertindak seolah-olah mahu memboikot barangan keluaran Aliff Syukri kerana menggunakan Ira Kazar sebagai model.

Maaf Dato, saya tak sokong produk Dato kali ini.

Sorry Dato’ saya x support produk Dato’ kali ni

Disebabkan Aliff Syukri ambil penyondol jadi model, maka aku batalkan semua pembelian…

Ira Kazar aku boikot terus tak nak beli.

Sesama Netizen Menasihati Jaga Tepi Kain Sendiri

Tetapi dalam banyak-banyak komen, terdapat juga komen yang menasihat kembali kepada golongan netizen supaya untuk tidak terus mengecam Ira Kazar.

Baginya, Puteri Sarah sudah pun bercerai dengan Syamsul dan Syamsul sudah bahagia dengan Ira Kazar sebagai isterinya, jadi dia mengaharapkan agar orang ramai mendoakan kebaikan untuk pasangan tersebut.

Allah dah jodohkan Ira dengan Syamsul nak buat macamana kan? Cuma aku sebagai perempuan malu tengok korang sibuk nak jaga tepi kain orang.

Tambahnya lagi, jodoh antara Ira Kazar dengan Syamsul sudah ditetapkan dan dia turut berasa malu apabila melihat golongan wanita yang lebih sibuk menjaga tepi kain orang lain.

Sumber Murai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply