Sebelum ni heboh dah cerai, tular video Zainal Abidin bersarapan dengan wanita seperti Fyna Jebat, tak sangka ini respon Zainal sendiri!

NAMA Datuk Zainal Abidin Hassan kembali menjadi bualan hangat netizen di media sosial apabila tular video memperlihatkan bekas pemain bola sepak kebangsaan itu keluar bersama seorang wanita dipercayai penyanyi Fyna Jebat.

Dalam video tular di aplikasi TikTok, Zainal dilihat sedang menikmati sarapan pagi bersama isteri keduanya itu di sebuah restoran di Damansara, Selangor.

Enggan mengulas lanjut mengenai rakaman tersebut, Zainal, 62, berkata dia belum menonton dan tidak mengetahui mengenai penyebaran video itu.

Malah Zainal mematikan panggilan telefon ketika meminta mengulas lanjut mengenai hubungannya bersama penyanyi berkenaan.

Fyna 1

Netizen tumpang gembira melihat Zainal dan Fyna.

“Saya pun tak tengok… saya pun tak tahu apa.

“Saya tengah makan ini… nanti saya hubungi semula,” katanya kepada mStar.

Sebelum ini, tular di aplikasi TikTok video memaparkan Zainal sedang menjamu selera bersama wanita yang mengenakan pakaian serba hitam dan berambut pendek.

Video,

Video yang dimuat naik oleh akaun milik sebuah portal hiburan itu turut disertakan kapsyen Fyna dan Zainal kelihatan mesra ketika menjamu selera berdua.

“Mesranya penyanyi Fyna dan Datuk Zainal Abidin bersama-sama menikmati hidangan masing-masing pagi tadi di sebuah restoran di kawasan Damansara,” tulisnya pada ruangan kapsyen.

Sementara itu, rata-rata netizen mempersoalkan mengenai status rumah tangga pasangan itu yang sebelum ini dikatakan sudah berpisah pada Mei lalu.

Malah ada juga yang tumpang gembira jika mereka sudah rujuk semula dan kembali sebagai pasangan suami isteri.

Fyna 2

Fyna mengakui jadi isteri kedua Zainal pada Januari lalu.

Pada Mei lalu, anak perempuan Zainal iaitu Zahira Aisyah memaklumkan bapanya dan Fyna telah berpisah menerusi satu komen yang ditinggalkan di media sosial.

Ia selepas tular satu hantaran mengatakan ibunya iaitu Datin Zalina Zaini dan Fyna sudah berdamai.

Pada Januari lalu, Fyna mengaku bergelar isteri kedua Zainal namun tidak mendedahkan butiran lanjut mengenai perkahwinannya itu.

Zainal dan Zalina pula berkahwin pada 1980 dan hasil perkahwinan 43 tahun itu mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Sumber Mstar.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply