Lucinta Luna Akui Sudah Mandul, Rahim Dibuang Ketika Kemalangan!

Baru-baru ini, selebriti Lucinta Luna atau nama sebenarnya Mohamad Fatah mendedahkan dia tidak boleh hamil disebabkan rahimnya telah dibuang ketika kemalangan.

Perkara tersebut dimaklumkan Lucinta ketika menjadi tetamu undangan Deddy Corbuzier Podcast bersama teman lelakinya, Arten atau lebih mesra disapa Alan.

“Kenapa saya tak boleh mengandung sebab dulu saya pernah kemalangan dan disebabkan itulah saya tak boleh ada anak, rahim sudah dibuang.

“Saya di ‘korek-korek’ dan ternyata sudah tidak ada sel telur lagi. Jadi saya dah mandul, tak boleh ada anak. Saya sudah maklumkan kepada bakal suami mengenai perkara ini,” ujarnya.

Netizen terhibur

Susulan itu, menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan kenyataan yang dilemparkan oleh Lucinta mengenai kisah kehamilannya itu walhal, dia sudah semestinya tidak boleh hamil kerana jantinanya seorang lelaki.

Confident dia tak boleh lawan!

Bukan itu sahaja, ada segelintir individu mempersoalkan keyakinannya mengenai ketiadaan rahimnya itu memandangkan netizen sudah sedia maklum mengenai latar belakang kehidupannya.

Sumber: TikTok @makin panas

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply