Shuib Dikritik Berseluar Pendek, Watie Ditegur Baju Terlalu Ketat Ketika Bercuti – “Suka Lagi Time Ada Arwah, Aurat Terjaga”

Baru-baru ini, Shuib telah membawa isterinya, Watie dan tiga anaknya menikmati percutian ke Semporna, Sabah selama beberapa hari.

Bagaimanapun, pelawak itu meraih perhatian warganet selepas dilihat memakai seluar pendek paras lutut malah anak lelakinya juga sama.

 

 

Sesetengah daripada pengikutnya menegur Shuib untuk menutup aurat dan ada yang menyindir mengatakan bahawa aurat lelaki lebih mudah untuk dijaga.

komen

komen

komen

Tak sama macam waktu ada Siti Sarah dulu

Segelintir individu pula meluahkan rasa kecewa dan berkata Shuib tidak berpakaian sebegini dahulu ketika bersama dengan arwah isterinya, Siti Sarah.

komen

komen

Dalam pada itu, ada yang turut tidak senang melihat pemakaian Watie termasuklah gaya tudungnya  bercuti kerana didakwa terlalu ketat.

Pakaian itu jika dapat dilonggarkan dan menutup aurat sepenuhnya lebih manis.

komen

Sumber BN.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply