Didakwa Telah Diceraikan Oleh Syamsul Yusof Melalui Whatsapp, Ini Yang Dilakukan Ira Kazar Akhirnya!

Terkini, pasangan sensasi Syamsul Yusof yang merupakan pelakon dan pengarah terkenal bersama isteri, Ira Kazar anak kepada aktor veteran, Kazar Saisi dikatakan telah bercerai melalui aplikasi Whatsapp.

Timbulnya dakwaan itu dari sebuah blog hiburan, katanya isteri baru pelakon itu juga telah dihalau dari rumah dan diceraikan oleh kerana ‘penyakit berbahaya’ yang dimilikinya.

Apabila ditanya tentang kesahihan dakwaan tersebut, bekas madu kepada Puteri Sarah ini hanya memberi jawapan ringkas serta sekeping gambar yang bertuliskan doa.

ira

Kiriman potongan doa dari surah Ali’ Imran itu menyeru bagi sesiapa yang bersabar, maka Allah S.W.T akan menolong mereka dengan lima ribu malaikat.

Melalui maksud mesej yang ingin disampaikan, mungkin saja Ira ingin memberitahu perkara itu hanyalah dakwaan kosong oleh pihak tertentu dan hubungan dirinya bersama sang suami baik-baik saja.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply