Syamsul & Ira Didakwa Sudah Bercerai, Akhirnya Kazar Saisi Bersuara Juga!

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba kecoh di media sosial mengenai desas desus mendakwa bekas madu kepada seorang pelakon terkenal didakwa sudah diceraikan oleh suaminya yang juga pelakon dan pengarah terkenal tanah air.

Berikutan daripada itu, nama pengarah sensasi, Syamsul Yusof dan isteri, Ira Kazar dipetik oleh netizen berhubung dakwaan tersebut.

Hantar foto doa

Ketika dihubungi OhBulan! sebentar tadi, bapa kepada Ira iaitu pelakon veteran, Kazar Saisi menyatakan dia masih belum mengetahui tentang khabar angin yang sedang hangat diperkatakan.

Bagaimanapun, Kazar, 64, sempat memberi respon ringkas.

‘Pula, netizen tak ada kerja.’

Di samping itu, pelakon ‘Abang Long Fadil 3’ ini turut menghantar sekeping foto potongan doa daripada Surah Ali ‘Imran di Whatsapp.

Doa daripada surah Ali Imran itu membawa maksud ‘Ya (cukup). Jika kamu bersabar dan bertakwa ketika mereka datang menyerang kamu dengan tiba-tiba, niscaya Allah menolongmu dengan lima ribu malaikat yang memakai tanda’.

Hari ini, sebuah blog mendakwa anak kepada pelakon veteran itu sudah diceraikan menerusi WhatsApp malah dihalau daripada rumah. Lebih dahsyat, ada yang mengatakan si isteri itu ada ‘penyakit berbahaya’, namun diharapkan hanya khabar angin sajalah.

Sumber Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply