“Kami Bercium, Terangsang & Buat ‘Benda’ Tu” – Wanita Dakwa Jumpa Mikhail Isaaq Di Kelab Malam, Bawa Balik Rumah

Selepas mendedahkan dirinya dicurangi suami yang didakwa kaki perempuan dan kerap ke kelab malam, pempengaruh Hajar Hanif memuat naik lagi satu video yang mengejutkan ramai.

Menerusi TikTok, ibu kepada dua anak itu telah memuat naik rakaman ketika dia temu bual seorang wanita yang mendakwa pernah berjumpa suami Hajar, Mikhail di kelab dan dibawa pulang ke rumah.

Dakwa wanita itu, dia telah dibawa pulang oleh Mikhail selepas mereka bertemu di kelab malam dan ketika itu Hajar tiada di rumah berkenaan.

Wanita itu menegaskan dia tidak akan tidur dengan mana-mana lelaki yang berstatus teman lelaki, tunang mahu pun suami orang namun Mikhail didakwa berbohong tentang perkahwinannya.

Kami jumpa bulan Oktober di sebuah kelab malam. Masa tu dia datang dan tegur saya. Dia juga pernah ajak saya balik. Awalnya saya pelik, saya tanya nak ke mana. Lepas tu dia kata, itu jalan nak ke rumah dia di Seremban. Dalam kereta dia juga ada sebut tentang bekas isteri….

…..Lepas makan, kami masuk bilik. Dia baring dekat dengan saya dan waktu tu dia dah mula pegang-pegang, peluk. Kami bercium..terangsang dan kami buat benda tu.

@hajarhaniffPart 2: kejujuran dari salah seorang wanita yang dia temui di club & sidia bawa balik kerumah & melakukan s*ks dirumah i sendiri Dia tak mengaku curang dan dia cabar i dapat kan bukti ! Akhirnya I dapat beberapa saksi yang sanggup tampil untuk buktikan hubungan sulit dengan sidia Siap tunjuk house tour & offer naik superbike😂 I kata rindu nak naik motor dengan dia baru je around 2weeks ago, dia kata nanti. Amboiiiii . I kena mabuk dulu baru nak bawak i naik motor ke awak? Hmmmmmm Hati ni memang dah hancur. Tapi terpaksa tadah telinga demi dapatkan bukti kukuh. Kalau i tak share, this girl will never reached me. This is why i expose. I trauma . I trauma. Ini dia masih bersumpah Demi Allah tak curang??? Apakah fahaman dia tentang curang guys? Like i said, dia akan cuba semua cara untuk menunjukkan dia suci & tak bersalah. Lepasni taktahu dia nak twist cerita cemana pulak Narcissistic! Psychopath!♬ original sound – Hajar hanif

Ruangan komen hantaran itu dipenuhi pelbagai respon daripada warganet dan rata-ratanya mempersoal wanita tersebut tidak mengenali Hajar dan Mikhail sebagai pempengaruh.

Dalam pada itu, sesetengah individu berpendapat Hajar sudah agak melampaui batas kerana mendedahkan tentang kecurangan tersebut sehingga ke tahap sebegitu.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply