Shu Shukri Teruk Dikritik Persenda Hukum Agama, Buat Trend ‘Kalau Wanita Kahwin 4’ – “Konten Murah, Tak Lawak Pun”

Bekas isteri Hafidz Roshdi, Nurul Shuhada Shukri menerima teguran ramai pengikutnya di Instagram selepas memuat naik satu video, semalam.

Video tersebut mempamerkan Shu seolah-olah menyanyikan lagu ‘Ku Menangis’ dengan point of view respon lelaki sekiranya wanita dibenarkan berkahwin empat.

Sudahlan lirik pun tidak hafal, Shu turut dikritik kerana membuat konten ‘murahan’ sebegitu kerana ia seolah-olah menunjukkan dia masih belum move on dan tidak habis habis mahu memerli pihak di sana.

Rata-ratanya menegur Shu kerana konten itu seperti mempermainkan hukum agama Islam yang tidak membenarkan wanita berkahwin ramai.

Tak lawak pun Shu. Lebih baik tak perlu buat konten sebegini.

Dalam pada itu, segelintir individu mencadangkan agar Shu lebih fokus untuk membuat konten yang bermanfaat daripada video tanpa faedah seperti yang dimuat naik olehnya itu.

komen

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

 

Be the first to comment

Leave a Reply