Dah 12 Bulan Tak ‘Update’ IG, Ramai Tertanya Mana Azar Azmi Menghilang, Rupanya Ada Sesuatu Terjadi 12 Bulan Lalu!

Lama tidak mendengar khabar mengenai pelakon, Azar Azmi yang popular menerusi beberapa drama antaranya Mr. Boss Miss Stalker, Red Velvet, Pujaan Hati Kanda dan banyak lagi.

Namun menerusi tinjauan di laman Instagram, pelakon berusia 33 tahun itu mencetuskan tanda tanya dalam kalangan pengikut kerana dilihat tidak mengemas kini akaun miliknya sejak enam bulan lalu.

Azar Azmi Putus Tunang, Bekas Tunang Buka Mulut | Iluminasi

Posting terakhir pada 6 Mei lalu sekali gus dipenuhi dengan komen netizen yang tertanya-tanya, kemana menghilangnya Azar dalam tempoh setengah tahun sehingga seolah-olah senyap begitu saja?

Posting terakhir di Instagram

Malah situasi sama terjadi di beberapa akaun bisnes yang diusahakan, tiada sebarang kemas kini dilakukan selain Instagram kelab peminatnya juga dilihat tidak aktif.

Netizen rata-rata meluahkan kebimbangan berhubung ‘kehilangan’ bekas peserta Dewi Remaja 2009 itu di media sosial dan berharap dia berada dalam keadaan baik saja.

Mana awak? Lama menyepi

 

 

Azar Azmi kenapa berkurung? - Utusan Malaysia

 

 

 

Rindu! Moga dia terus kuat

 

 

 

Terdahulu, menerusi laporan Utusan Online pada Jun lalu, terdapat kenalan industri mendakwa Azar dikhabarkan mengurungkan diri di rumah sehingga kelibatnya tidak kelihatan di mana-mana acara hiburan.

Untuk rekod, Azar atau nama penuhnya Siti Azar Ameerah Azmi pernah bertunang dengan seorang penerbit filem pada 1 Disember 2019 namun hubungan mereka putus sekitar Februari 2020.

Azar Azmi | Fashion, Celebs, White jeans

Diharapkan pengurus, ahli keluarga atau kenalan rapat dapat ‘update’ sedikit tentang perkembangan Azar kepada umum. Sekurang-kurangnya orang akan tahu situasi dihadapi oleh dirinya ketika ini.

Menerusi laporan dari Cik Bung dari Utusan, khabarnya ada sesuatu yang mengganggu Azar Azmi sehingga kan pelakon ini hanya mengurugkan dirinya saja, dalam rumahnya.

Bahkan Azar Azmi juga dah tak mahu berjumpa lagi dengan sesiapa pun di waktu ini. Untuk membaca laporan berkenaan, boleh baca di bawah ini. Laporan penuh dari Cik Bunga dari Utusan.

Memetik kata-kata dari laporan berkenaan, Azar Azmi sampai dah tak mahu berjumpa dengan rakannya juga.

Namun tidak diketahui apa puncanya sehingga jadi begitu. Dari petanda, tak mahu jumpa orang, kuringi diri sendiri ini khuatir juga dilihat seakan ada isu dengan akal fikiran mental dan emosi.

Sememangnya, mereka yang rapat dengan Azar Azmi harus hadir ketika ini untuk memberi sokongan kepada pelakon ini.

Sekiranya mempunyai isu sekalipun, harapnya dapatlah di selesaikan buat diri Azar Azmi.

Memang ramai yang melihat Azar Azmi kembali mewarnai dunia seni ini dengan lakonannya. Sayang betul kalau ianya terbazir bergitu saja.

Sama-sama doakan agar Azar Azmi akan kembali aktif dalam dunia seni ini, dan harapnya semuanya okey dan baik-baik saja.

Sumber: Instagram Azar Azmi , Utusan Online (Siti Athirah Dzulkifly)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply