“Salah Pilih Suami, Mentua Memang Naya Hidup” – Shila Amzah

Penyanyi tersohor, Shila Amzah tampil memberikan pendapat peribadi terhadap permasalahan yang diluahkan individu ini di aplikasi X baru-baru ini.

Dalam hantaran itu, seorang individu meluahkan rasa sedih dan terbeban kerana telah mengahwini suami yang tidak bertanggungjawab dan sering dihina keluarga mentua.

x

Aku anak yatim, jadi family in law layan aku macam tak ada mak bapak. Bukan FIL je, laki aku pun. Sebab dia tahu aku bergantung pada dia je.

Mak mentua asyik menangkan anak dia yang dianggap paling baik dan elok dalam dunia. Aku selalu kena hina dan diperli mak mentua.

Penyanyi lagu popular Memori Tercipta itu kemudian memberi reaksi simpati terhadap nasib yang menimpa individu tersebut.

x

Weh sedihnya. Kalau tersalah pilih suami dan family suami memang naya hidup. Semoga diberikan kekuatan kepada anon ni. Allahu.

Sekadar info, Shila Amzah telah mendirikan rumah tangga kali kedua bersama suami, pensohor media sosial Ubai Mz apada 4 Ogos lalu. Pasangan ini juga dilaporkan sedang menunggu kelahiran cahaya mata pertama pada tahun ini.

Shila juga mempunyai seorang anak lelaki hasil perkahwinannya yang terdahulu.

Sumber BB

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply