Tindakan Aeril Zafrel Bergurau Dengan Wawa Diselar Teruk, Netizen Anggap Tidak S3nsitif Buat Lawak B0d0h Rupanya Sebab Lagu

Pelakon Aeril Zafrel memang cukup ter.kenal dengan sikapnya yang lucu, terutama sketsa dan lakonan-lakonan bersahaja bersifat kom3di di platform media s0sial.

Begitupun, tidak semua video yang dimuat naik meraih respons positif peminat. Baru-baru ini, nama Aeril kembali panas gara-gara berkongsi sepotong video di TkT0k.

Menerusi video berkenaan, Aeril yang difahamkan kini berada di Th4iland dilihat sedang menaiki bot bersama isterinya, Wawa Zainal.

Namun, di pertengahan video, Aeril dilihat ‘menolak’ Wawa jatuh daripada bot sebelum sebelum dia ketawa kegembiraan.

Situasi berkenaan menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan netizen dan menganggap Aeril berbuat demikian bagi mengajuk tragedi kematian menyayat hati pelakon Thailand, Tangmo.

“Biadap gila Wawa Zainal & Aeril Zafril buat video Tiktok atas bot/sampan dengan latar belakang lagu Thai (yang seringkali digunakan untuk kisah mendiang Tangmo).

“Siap buat adegan kononnya Wawa kena tolak daripada bot/ sampan tu! Ingat lawak ke bodoh?” tulis netizen.

“Tak kelakar langsung Aeril Zafrel punya latest TkT0k. Jadikan kematian seseorang sebagai bahan lawak tidak kelakar ok,” tulis seorang lagi pengguna media sosial.

Dalam pada itu, ada juga yang mendakwa segelintir netizen meninggalkan komen ‘jom naik bot’ sebagai indikasi untuk menolak individu berkenaan, merujuk kepada tragedi yang dialami oleh mendiang Tangmo.

“Aeril Zafrel punya TkT0k tak kelakar, sama jugak macam sesiapa yang selalu komen ‘jom naik bot’ sebagai tanda nak tolak seseorang daripada atas bot. Terang-terang ia merujuk pada kes berkenaan. Ia sama sekali tidak kelakar,” tulisnya.

Video,

Antara komen lain,

Zaman Now Ni Semua Nk Tayang.. Kalau Ada Tayang Selagi Boleh Kalau Ada Geran Geran2 Semua Nk Tayang Bg Mak Duit Pun Tayang Hayoo Mana Ikhlasnya Weii

Apalah Nak Kaitkan Ngan Tangmo..Taksub Gila Ngan Kes C Tangmo Sampai Jd Sensitif..Bahlul..Padahal Sblm Tangmo Mati Smua Pun Tak Kenal Sapa Dia

Buat konten bodo mcm ni la buat artis Malaysia kaya…tapi tak la kaya melampau..surprise birthday Lambo pun sebenarnya sewa utk konten org2 Melayu tengok

SUMBER:GEMPAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan ber.tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghibur.kan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply