Lama Berdiam Diri Akhirnya Puteri Sarah Muncul, Apa Yang Dia kata Memang Mengejutkan Tentang Suami Nak Kahwin

Kuala Lumpur – Dari semalam k.ecoh berterbangan tentang khabar angin kononnya pengarah Syamsul Yusof bakal berkahwin lagi dalam masa terdekat.

K.ontroversi berkenaan tercetus apabila sebuah blog hiburan menda.kwa seorang pengarah terkenal bakal berkahwin dengan kekasihnya yang juga anak kepada seorang pelakon ve.teran.

Walaupun tidak menyatakan nama, namun ramai yang mengesyaki gosip itu merujuk kepada Syamsul dan Ira Kazar.

Pun begitu, sehingga kini masih belum ada kenyataan dari mulut Syamsul sendiri mengenai d.esas-d.esus itu.

Malah Syamsul juga dilaporkan tidak menghadiri majlis pratonton filem Mat Kilau Kebangkitan P.ahlawan, semalam.

Yusof Haslam Tidak Mahu Komen

Bapa kepada pelakon Syamsul Yusof iaitu Datuk Yusof Haslam enggan mengulas lanjut mengenai i.su pergolakan rumah tangga anaknya dan menantu, Puteri Sarah Liyana.

Kata Yusof, tiada sebab untuk dia masuk campur dalam hal rumah tangga anaknya itu kerana bimbang akan meng.eruhkan lagi keadaan.

Dalam hal ini, Yusof berkata dia hanya mampu memberikan nasihat dan teguran kepada anaknya itu.

Saya tidak mahu komen perkara ini sebab i.su ini dalam dunia mana-mana pun akan berlaku, ia perkara biasa. Sarah dan Syamsul masih lagi suami isteri, tentang hal lain saya tidak mahu komen dan saya mengharapkan memudah-mudahan bersangka baik sahaja la.

“Saya tidak tahu apa yang berlaku, kalau berlaku sekali pun ia bukan urusan saya untuk campur,” katanya ketika ditemui di majlis tayangan perdana filem Mat Kilau.

Meninjau laman sosial akaun Instagram isterinya, Puteri Sarah Liyana dan didapati pelakon itu
sedang sibuk menguruskan kedua-dua anaknya yang jatuh s.akit serta dimasukkan ke h.ospital.

Anaknya Syaikhul Islam, 5, dan Summayah, 2, dilaporkan demam panas sejak lima hari lalu sebelum dimasukkan ke h.ospital.

Dilihat Puteri Sarah yang sedang sibuk menjalani penggambaran terpaksa berkejar lari dari set penggambaran untuk menguruskan anak-anaknya sebelum kembali semua ke set.

Ia mendapat perhatian netizen yang turut bersi.mpati melihat keadaan Puteri Sarah yang terpaksa bersusah payah menguruskan anak-anak mereka seorang diri.

Rata-rata mendoakan urusannya dipermudahkan serta tabah menghadapi ujian.

Walaupun did.uga dengan ma.salah rumah tangga, dia masih mampu berikan yang terbaik, komen salah seorang pengikutnya.

Semoga kuat hadapi d.ugaan ya,” pintan salah seorang netizen.

Reaksi Dari Puteri Sarah

Sementara itu, menerusi IG Live Puteri Sarah sebelum ini turut memaklumkan dia tidak mengetahui tentang d.esas-d.esus yang suaminya bakal berkahwin lagi.

Saya tak tahu dan saya pun baru tahu. Minta maaf, saya tak nak ambil tahu pasal kisah lain. Saya nak fokuskan pada kerja dan sh.ooting saya ketika ini. Apa nak jadi, jadilah Allah sentiasa ada, korang peminat pun ada dengan saya.

Syaikhul pun tengah tak sihat. Dia dah tiga hari d.emam, pagi tadi masa dia bangun tidur, bibir dia berda.rah t.eruk sebab dia tidur bernafas ikut mulut, bibir dia kering sangat dan mata dia b.engkak.

Saya dah t.akut dan terus bawa ke hospital. Ini kali kedua dia s.akit sampai masuk wad, kali pertama dulu ketika dia berusia 8 bulan. Ketika itu dia kena p.neumonia. Dia dah lama tak s.akit, ini tiba-tiba dia s.akit balik, ujarnya.

Rumah tangga Syamsul dan Sarah berg.olak selepas mereka dikatakan tidak lagi tinggal sebumbung dan terbaharu pende.dahan orang ketiga.

Sekadar info Sarah dan Syamsul mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014 dan mereka dikurniakan sepasang cahaya mata.

Kredit : Mstar/Astro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

Be the first to comment

Leave a Reply