Pelakon Zara Zya umum akan berkahwin, “Saya berjaya menyimpan mengenainya. Ramai orang petik yang orang itulah, inilah”

Kuala Lumpur – Pelakon Zara Zya, 37, hanya menunggu masa yang tepat untuk mengumumkan siapakah jejaka yang bakal dikahwininya.

Zara berkata, perkahwinan adalah sasaran seterusnya selepas dia berjaya dalam bidang seni dan perniagaan.

Tunggu, sabar. Saya nak simpan dulu. Bila sudah tepat pada waktunya, keluar. Tak naklah macam sebelum ini. Orang keluarkan go.sip, sampai sekarang orang berteka-teki dan mendoakan saya.

Sekadar info, Zara sebenarnya sudah lama bergiat aktif dalam bidang lakonan, namun begitu beliau tidak memegang watak utama yang menyerlah seperti pelakon-pelakon seangkatan dengannya, Zara pernah menyertai Dewi Remaja pada 2005.

Sebelum itu, beliau pernah berlakon dalam Drama Versi VCD pada tahun 2003 yang bertajuk hi.steria dengan memegang watak sebagai Aminah, pelajar kelas Sains Kimia yang telah lama mening.gal dunia a.kibat l.etupan di makmal sains.

Kemudian Beliau berpeluang membawa watak utama dalam drama LoveYou Mr Ar.rogant yang diadaptasi daripada novel judul sama hasil karya Aliesha Kirana.

Drama ini disiarkan melalui Slot Akasia di TV3. Hasil drama arahan Eoon Shuhaini ini telah mencatatkan 4.6 j.uta penonton.

Saya Berjaya Menyimpan

“Alhamdullilah, orang mendoakan yang terbaik dan sentiasa menanti siapakah gerangannya. Jadi, biar orang tertunggu dulu, sampai masa saya terus umum,” katanya sewaktu ditemui di Karnival Jom Heboh, di sini, hari ini.

Zara tidak mengiyakan atau menafikan sama ada jejaka terbabit adalah orang dalam industri hiburan. Bagaimanapun, menurutnya jejaka itu bukan sesiapa yang pernah digosipkan dengannya.

“Siapakah dia, tunggu. Belum lagi kisahnya keluar di media sosial. Saya berjaya menyimpan mengenainya. Ramai orang petik yang orang itulah, inilah, tetapi tidak!” katanya.

Terdahulu, Zara juga turut dikaitkan dengan pelawak, Shuib apabila video yang dimuat naik di media sosial bersama pelawak terbabit menjadi tular.

Menerusi perkongsian itu, dia memohon agar netizen berhenti menjodohkan dia dengan Shuib yang mempunyai kehidupan sendiri.

Selain Shuib, dia juga pernah dikenenkan dengan rakan baiknya iaitu usahawan kosmetik, Datuk Alha Alfa.

Zara membuat penampilan di Jom Heboh sempena mempromosikan drama lakonan terbarunya berjudul Risik Pada Hati. Drama untuk slot Akasia TV3 itu turut dibintangi Alif Satar dan Ummi Nazeera.

Sumber: HM | IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply