Tak Sangka Dialog Babak Drama Melayu Ini Berunsur Luc4h, Dah Dikira ‘Softp*rn’, Mula2 Tgk Dgn Anak Skrg Tgk Sorg2 – Netizen

Melur Untuk Firdaus ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2022 arahan oleh Zamri Zakaria, Dibintangi oleh Meerqeen, Anna Jobling dan Fimie Don. Siri ini memula.kan tayangan di Slot Lestary, TV3 bermula 27 Mei 2022 menggantikan Do You Love Me Captain.

Ibu bapa Firdaus Iskandar mahu dia ber.kahwin dengan Melur. Bagaimanapun, dia menentang perkahwinan itu kerana dia sudah mempunyai teman wanita bernama Dee.

Ibu bapanya kemudian mem.berinya masa 48 jam untuk mendapatkan Dee mengahwininya. Bagaimanapun, Dee belum bersedia untuk terikat.

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Melur Untuk Firdaus (Slot Lestary TV3) | Iluminasi

Melur sebenarnya mem.punyai perasaan terhadap Firdaus dan sedih apabila mengetahui Firdaus tidak merasakan perkara yang sama. Namun dia sedaya upaya untuk me.mikat hatinya malah meletakkan 7 syarat yang perlu Firdaus patuhi agar Melur tidak mengganggu hubungannya dengan Dee.

Drama ‘Melur Untuk Firdaus’ kini ditayangkan di televisyen dan tren.ding sehinggakan peminat drama-drama Melayu ternanti-nantikan episod akan datang.

Malah, ramai juga peminat yang tak keruan sele.pas pelakon utama Meerqeen yang membawa watak Firdaus itu memuat naik foto bersama Anna Jobling iaitu Melur dengan kapsyen ‘sayang’.

Discover melur untuk firdaus ep 10 full 's popular videos | TikTok

Bagaimanapun, ada babak di dalam drama itu menunjukkan Melur dan Firdaus sedang ber.sembang yang menimbulkan kritikan ramai netizen di Facebook.

Menerusi video dimuat naik itu, skrip antara Melur dan Firdaus itu dikatakan mengandungi unsur ‘softp.orn’ serta ‘doub.le meaning’.

Melur lagi suka tengok mu.ka abang, badan abang. Abang nak Melur tak malam ni?”

https://youtube.com/shorts/hv20lBdmlOI?feature=share

Ramai netizen meluahkan rasa kurang senang mereka melalui ruangan komen di mana rata-ratanya menekankan tentnag unsur luc.ah pada skrip tersebut.

Apatah lagi, drama itu ditonton ramai anak muda dan remaja jadi ia tidak sesuai serta tidak ber.moral kerana bimbang akan menjadi ikutan.

Ada yang menyuarakan tentang program lawak yang mempunyai ‘double meaning’ dik.ecam habis-habisan tetapi drama Melayu sekarang pula semakin ke arah itu juga.

Antara komen lain netizen,

Tanpa Sedar Cerita2 Mcmni La Yang Buat Budak2 Skrg Banyak Yang Berani Mencuba

Drama Ni Terlalu Banyak Scene 18+ Dahlan Cousin Aku Dan Family Aku Suka Tengok

Bdk Bwh 18 Jgn Tgk Woii Tak Elok Aku Yg 18 Nii Pn Tk Tgk Sbb Mak Aku Tak Kasi Sbb Citer Dia 18+,So Family Aku Tak Tgk Pn Citer Nii

Jangan Kejutkan Harimau Yang Sedang Tidur,Nanti Kena Tangkap Langsung Puas Tidur

Tontonan 18+ Tp Bole Jh Bawah Umur Tngok Sbb Dia Bukan Tunjuk Scene Itu

Takleh Tgk Kalau Laki Aku Ada…. Aritu Tgk Uqasha Dgn Kamal Main Selut Bendang.. Di Ajaknya Turun Bendang Caqi Ikan

Aku Nk Tengok Ngan Family Tpi….Dia Mcm 18+ So Aku X Tengok….Family Aku Je Tengok

Both Is Only 22 (Td Google Search Age Dorg ) Tapi Macam Not That 22. U Know What I Mean

Aku Awal2 Tak Layan.. Tapi Sebab Asyik Lalu Fyp.. Aku Tngok Dekat Telegram

Nak Tengok… Tapi Keluarga Aku Pun Tengok Skali Weyh.. Citer Ni Cam 18+ Lah

Mula2 Tgok Ngn Ank Skrg Ni Tgok Sendiri Aje La…Kang Bnyk Soal Plk Ank Aku..

Ni Kalau Tengok Dengan Gf Berdua Duaan……… Paham Paham Lh

Sumber BN/RJ

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply