Ditanya ‘siapa Ira Kazar?’, netizen kecewa tengok reaksi Syamsul Yusof

Peng4rah filem Mat Kilau Kebangkitan Pah.lawan, Syamsul Yusof, 37, enggan mengvlas mengenai video mem.babitkan dia dan pelak0n Kazar Saisi di sebuah kedai emas yang tvlar di Tk.T0k, hari ini.

Syamsul yang di hubungi Harian.Metr0 hanya men jawab ringkas tiada k0men menerusi kiriman Wh4tsApp dari padanya ber hubung perkara itu.

“No k0men. Ini lah ko.men saya,” tulis nya ringkas.

Menerusi vide0 yang tvlar di Tk.T0k itu, Syamsul dan Kazar dikata kan bekerja sama terbabit dalam ‘c0ntent’ untuk mempromosi kan emas di sebuah kedai emas yang ter letak di luar ibu kota.

Dalam vide0 itu juga kelihatan hubungan Syamsul dan Kazar yang juga bapa kepada wanita di kenali Ira yang kini hangat dikait kan dengan nya serta k0n tr0v3rsi rumah tangga itu di lihat rapat, mesra dan pr0fesional seperti tiada apa apa yang ber laku.

Bagaimanapun, rata rata n3tizen di media s0sial meng3cam tindakan Syamsul yang disifatkan tidak sen.sitif untuk menjaga hati keluar ga teru.tama isteri nya, Puteri Sarah.

Syamsul dan Puteri Sarah ber kahwin pada 8 Mac 2014 dan hasil perk0ongsian hidup itu, mereka dikurnia kan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5, dan Sumayyah kini berusia 3 tahun.

Khamis lalu, Puteri Sarah memfail kan satu tindakan di M4hkamah Sesyen Kuala Lumpur, berserta dua aduan di pejabat ag.ama terh adap Ira.

Sebelum ini, kemelut rumah tangga Syam.sul dan Puteri Sarah didakwa berantakan kerana kehadiran orang ketiga dan atas sebab itu, mereka juga dikata kan sudah tidak tinggal se bumbung lagi.

SUMBER:HMETR0

Di sebalik kejayaan Mat Kilau, pengarah filem tersebut Syamsul Yusof terpalit dengan kontroversi rumah tangganya apabila didakwa berantakan gara-gara kehadiran orang ketiga.

Terbaru, pemilik nama Mohd Syamsul Mohd Yusof itu hadir dalam program bual bicara Hard to Heart yang dihoskan oleh pengacara popular Datuk Aznil Nawawi atau Paknil.

Antara sedutan tular di media sosial adalah memaparkan pengarah berusia 38 tahun itu diajukan soalan mengenai kewujudan orang ketiga berkenaan yang dikenali sebagai Ira Kazar.

“Siapa Ira Kazar tu, terhadap awak?,” soal Aznil kepada anak penerbit dan pengarah, Datuk Yusof Haslam itu.

Set program menjadi senyap untuk beberapa saat, sebelum Syamsul dengan tenang menunjukkan isyarat ‘mengunci mulut’ seolah-olah tidak mahu mengulas lanjut berhubung wanita terbabit yang juga anak pelakon veteran, Kazar Saisi.

Video sedutan itu dikongsi oleh akaun Instagram @jabatannetizennegara20 sehingga menerima hampir 45,000 tontonan selain ratusan komen netizen yang memberikan pelbagai reaksi.

Rata-rata seperti kecewa dengan tindakan Syamsul yang memilih untuk berdiam diri sedangkan isterinya, Puteri Sarah Liyana berjuang mempertahankan maruah diri dan menyelamatkan rumah tangganya.

Malah, ramai meluahkan rasa simpati terhadap apa dilalui Puteri Sarah yang juga seorang pelakon kerana mampu bersabar walaupun diganggu secara emosi dan mental selama empat tahun.

Sedihnya Ya Allah!

Sanggup jaga hati skandal?

Tabahlah isteri & anak2

Bila suami tak pertahankan maruah keluarga?

Isteri bertahan mungkin bersebab

Berharap dia cakap ‘Ira bukan sesiapa’

Terdahulu, Puteri Sarah memfailkan satu tindakan undang-undang di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur dan dua aduan di pejabat agama terhadap orang ketiga terbabit.

SUMBER:HMETR0

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply