“Alahai Comelnya Babybum” Adira K0ngsi Video Jalan2, Sekali Netizen Perasan Benda Lain

Penyanyi Adira Suhaimi, 31, sepertinya kini sarat ham1l anak keempat, apabila ‘ba.by bvmp’ semakin kelihatan dalam perkongsian videonya di Instagram ketika bersiar-siar bersama tiga anaknya di ibu kota.

Menerusi video yang dikongsikan Adira semalam, memaparkan dia begitu sibuk mengawasi anak-anaknya.

IG Adira

Namun, ia begitu mendapat perhatian netizen yang rata-rata bertanyakan mengenai kandungannya serta mengucapkan tahniah kepada penyanyi lagu Pujaan Hati itu.

Menariknya, dalam video itu Adira berkongsi kata-kata motivasi yang mengingatkan kita agar tidak membuang masa dan tenaga untuk membalas setiap kejah4tan dan perkara tidak baik dilakukan orang lain terhadap diri kita.

IG Adira

Hasil tinjauan Harian Metro di ruangan komen pula, kebanyakan netizen memuji penampilan Adira yang dilihat berseri-seri walaupun sarat ham1l.

Adira yang dilihat turut membalas komen sebahagian pengikutnya mengucapkan terima kasih termasuk mening galkan emoji tertentu.

Bagaimanapun, usaha Harian Metro untuk mendapatkan penjelasan lanjut Adira tidak berjaya apabila beberapa panggilan telefon dibuat kepadanya tidak dibalas termasuk panggilan menerusi WhatsApp.

VIDEO :

Terdahulu, Adira mendirikan rumah tangga

dengan Datuk Seri Adnan Abu di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015. Hasil perko ngsian hidup itu, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Anggrek, 5, Asan, 4, dan Anggun, 3

Sumber: Harian Metro

Sumber :  https://bartasangbad.site/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply