Tak Sangka Jumpa Sesuatu Yang ‘Pelik’ Dalam Hidang Kapal Terbang Tambang Murah Terkenal, Pihak Pembekal Makanan Bagi Jawapan Mereka

Se0rang pramu.gara di sebuah syarikat penerbangan tam.bang murah yang ter.kenal di Er0pah ter kejut apa bila menemui kepala.ular dalam hidangan yang di sedi4kan dalam kapal terbang.

Ter.k3jut jumpa kepala.ular

Menerusi lap0ran The.Sun, penerbangan itu dilapor kan sedang dalam perjalanan ke Duss3ld0rf dari Ankara.Turki. Ketika sedang ber tugas, pra mugara ter.babit sempat merakam ‘0bjek’ seram itu dan berk0ngsi video tersebut secara dalam talian untuk mendapat kan resp0n segara daripada pihak syarikat penerbangan.

Ketika dia ingin membuka hidangan makanan tengah hari, alang kah terkejut nya apabila melihat kepala ular sedang merenung tepat ke arah nya. Difaham kan, kes seperti itu pernah ter jadi kepada kaki tangan yang lain sebelum ini.

Lebih mengejut.kan lagi apa bila kaki tangan seb3lum ini pernah membuat advan bahawa mereka men jumpai kumbang dan sipvt dalam hidangan makanan ketika sedang ber.tugas. Walau bagai mana pun, syarikat penerbangan ter babit menafikan d4kwaan bahawa pihaknya menyedia kan makanan yang tidak bersih.

Keutamaan kami adalah menyedia.kan perkhidmatan yang ber kualiti tinggi kepada para tetamu dan pekerja kerana ingin mereka memiliki pengalaman penerbangan yang s3lesa dan selamat.

Tudvhan yang di lempar kan itu sama sekali tidak berasas dan tidak boleh di.terima. Oleh itu, siasatan ter.perinci akan dijalankan. Sehingga siasatan selesai, semua langkah dan tindakan pencegahan termasuk.lah menghentikan bekalan produk ber.kaitan telah diambil serta merta.

Vide0 penampakan kepala ular

Pem bekal makanan menafi.kan

Dalam pada itu, pem.bekal makanan yang menyedia kan makanan kepada syarikat penerbangan ber.kenaan menyatakan bahawa mereka menyediakan per.khidmatan makanan yang telah dimasak pada suhu 28o darjah c3lcius dan kejadian seperti itu mustahil ber laku di dapur mereka.

Syarikat penerbangan itu adalah pelanggan yang ber.harga di negara kami dan ia merupakan salah satu syarikat penerbangan yang te rkenal di Er0pah dan baru baru ini mereka mem.buat keputusan untuk mengembang.kan lagi rangkaian.

Kami tak gvna apa apa 0bjek ‘asing’ yang tak sepatut.nya berada dalam makanan ketika masak. Disebab kan itu, penemuan kepala.ular itu bukan ber.punca dari pada hid4ngan yang kami sedia kan.

Sumber:The.Sun Via OB

A.pa P3ndapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. J0m Tekan Lik3 Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN/Pihak kami tidak akan bertanggung jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pem baca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghibur.kan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply