Posting Terkini Sharnaaz Raih Perhatian Netizen, Rupanya Siti Saleha Pernah Cakap Sesuatu Tentang Sharnaaz

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan di laman Tiktok mendapat perhatian ramai apabila rancangan yang ditayangkan di televisyen.

Aksi Sharnaaz dan Siti Saleha di rancangan tersebut mendapat bualan ramai apabila mereka saling memuji sehingga menyebabkan netizen mula untuk dekatkan mereka di sosial media.

Sharnaaz Ahmad yang kini seorang duda dan Siti Saleha yang dikatakan baru bercerai awal tahun itu kini masih bujang dan hal tersebut membuatkan netizen mendoakan agar mereka berjodoh.

Siti Saleha not closing door on marriage

Melalui klip tersebut, para artis pada ketika itu berpakaian tradisional dan perbualan Sharnaaz dan Siti Saleha mendapat perhatian ramai sehingga mereka dikatakan terlalu ‘sweet’

ketika berbicara sebegitu. Dandanan Siti Saleha pada malam itu sungguh cantik dan menarik dan membuatkan Sharnaaz menanyakan pelakon wanita itu dengan

soalan tempoh persiapan yang diambil untuk Siti Saleha kelihatan begitu anggun sekali. Soalan tersebut dibalas Siti Saleha dengan menyatakan bahawa Sharnaaz juga sangat tampan sekali pada malam tersebut.

Antara Komen Netizen:

@029383839293838:Ok la tu janda dan duda HAHAHA

@Syarqawi Syarqawi:sharnaaz and Sally nama s memang sepadan haha

@Bang Pah:srs ah bila dia janda dok

@MohdSharib :maka dengan itu, netizen akan shipkan mereka berdua.

@Puterimisteri:sepadan kan depa dua..dua2 single on je lah Sharnaaz ni family man kot..tgk dia jaga anak dia lagumana

@moonseptmbr:tp dia tak sesuai jd pngacara ,tak ksh la aku dia handsome ke tak

Semoga dipermudahkan segala urusan. (especially yang last tu)

official_syahrulsyazlan : Mamu bley p lah… Pelan2 kayuh Mamu… Biasalah Mamu nk Cuba benda baru… Anak anto sempoi pnya

Lihat video Ini:

Siti Saleha Tidak Anggap Sharnaaz Ahmad Lelaki Yang Panas Baran (2013)

Pelakon jelita yang manis berlesung pipit, Siti Saleha langsung tidak merasakan Sharnaaz Ahmad seorang yang garang — malah puji Sharnaaz Ahmad seorang yang sangat kelakar.

Digandingkan bersama di dalam drama terbitan MIG, Ruby bagi slot SAMARINDA untuk TV3, Siti Saleha memberitahu apa yang didengari mengenai sifat baran Sharnaaz Ahmad ternyata tidak benar.

“Pada mulanya memang tidak tahu menahu kisah dia dan Shila, saya jenis masuk set untuk bekerja. Masalah peribadi artis saya memang tidak ikuti”

Showbiz: 'I'm good' – Siti Saleha

“Bila berlakon je dengan dia, saya terkejut ingatkan dia garang tetapi sebenarnya dia seorang yang sangat kelakar. Memang apa yang digambarkan pihak media sebelum ini tak sama”

“Saya pelik kenapa orang boleh cakap dia garang, mungkin sebab intonasi suaranya kot. Tapi pada saya itu adalah suaranya, memang tidak boleh diubah”

Ujar pelakon yang mula popular menerusi drama Nora Elena ini turut menambah ada juga yang bertanya adakah Sharnaaz seorang yang gatal namun Saleha dengan pantas menolak dakwaan tersebut dan mengatakan dia seorang yang fokus dan profesional.

Ini Reaksi Siti Saleha Susulan Isu Tuntut Cerai Daripada Suami, Ahmad Lutfi - Media Hiburan

“Kami di set memang serius, tapi dia ada juga buat kelakar sehinggakan kadang-kadang saya sendiri merasa sukar untuk berlakon. Saya percaya dia seorang yang serius di dalam percintaan kerana dia bukan seorang yang gatal seperti yang diperkatakan”

“Iyalah kita bukan kenal dia secara peribadi, orang yang dekat dengan dia lebih kenal dan saya yakin Sharnaaz seorang lelaki yang baik”

Sumber: viral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut

Be the first to comment

Leave a Reply