“L4ki Orang Bin1 Orang…” – Netizen Anggap Lakonan Diana Danielle & Aiman Hakim BerIebihan?

Biarpun sudah dua bulan drama She Was Pretty ditay4ngkan kepada umum, baru kini drama terbabit menerima krit1kan daripada warganet yang menontonnya.

Netizen berasa kurang sen4ng apabila melihat beberapa babak di antara pelakon utama Dania Danielle dan Aiman Hakim yang kelihatan begitu ‘mesra’ walaupun kedua-duanya sudah bergelar suami isteri orang lain di luar drama.

Melalui platform media sosial TikTok, seorang pengguna memuat naik rakaman babak-bakak memaparkan pelakon utama itu membuat 4ksi romantis serta membandingkan dengan drama sebelum ini hang4t diperkat4kan orang ramai yang di lakoni oleh Zul Ariffin.

VIDEO:

https://youtu.be/UiKEcFiLi7c

Melalui hasil pemerhatian pengguna berkenaan, dia merasakan drama yang di adaptasi dari drama Korea Selatan itu lebih terbuka untuk ditayang secara ‘online’ berbanding di kaca TV, dimana garis panduan lebih ket4t.

Pengguna berkenaan memperso4l kenapa sebelum ini Zul tervk dikec4m oleh orang ramai apabila melakukan adeg4n mesr4 tetapi apabila Diana dan Aiman melakukannya tiada siapa yang bersuara.

KOMEN:

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen bersetuju dengan pandangan pengguna berkenaan dan merasakan kedua-dua pelakon utama itu berlebihan melakukan adeg4n mesr4 sedangkan masing-masing sudah mendirikan rumah tangga.

Bagaimanapun, ada juga netizen berpendapat adegan seperti itu sudah lama dilakukan dalam drama ataupun filem Malaysia dan ia bagi mewujudkan keserasian serta menghidupkan watak.

Sumber: beautifulnara.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply