Berpel0kkan Di Atas Pel4min Tanpa Fikirkan Perasaan Isteri, Ini Kenyataan Sed1h Datin Shahida

Terbaharu, usahawan kontroversi, Aliff Syukri memaklumkan dia akan tetap melancarkan lagu terbaharunya yang berjudul Baby Sayang.

Meskipun sebelum ini mendapat tentangan hebat daripada pelbagai pihak, Aliff Syukri tidak akan mahu rugi.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Aliff di laman TikToknya, dia bersama Baby Shima kelihatan sedang bersanding di sebuah pelamin dengan memakai baju pengantin serba lengkap.

Ia dipercayai sebahagian daripada babak muzik video Baby sayang itu.

Rakaman Video Ada di Bawah Sekali

Ujar Aliff di ruangan kapsyen, segala kegelisahan yang dialami oleh rakyat Malaysia berkaitan lagu terbaharunya itu akan terjawab.

Ini apabila dia mengambil keputusan untuk melancarkan lagu tersebut pada hari ini, jam 12 tengah hari di saluran YouTube, Tv Terlajak Laris.

Keputusan yang dilakukan oleh usahawan yang berusia 35 tahun itu telah mencetuskan kemarahan ramai dan menyifatkan dia telah mempermainkan rakyat Malaysia dengan drama air matanya yang memohon maaf kepada umum berkaitan muzik videonya itu, sebelum ini.

tas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaan

Bukan itu sahaja, dalam babak muzik video yang dimuat naiknya itu terlihat jelas aksi mesra dia bersama Baby Shima di mana penyanyi dangdut sensasi itu seakan memeluk tubuh Aliff ketika berada di atas pelamin.

Susulan itu, rata-rata netizen menyelar tindakan dua selebriti tersebut yang tidak menjaga maruah serta batas masing-masing tambahan pula status Aliff sebagai seorang suami dan bapa kepada anak-anaknya.

tas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaan

“Allah Uji Saya Dapat Suami Seperti Ini”

Datin Nur Shahida memaklumkan dia redha atas ujian yang menimpa terhadap keluargnya.

Ia susulan muzik video terbaharu suaminya, Baby Sayang yang mendapat pelbagai reaksi negatif daripada umum.

Menerusi sebuah komen yang diberikan oleh salah seorang pengikutnya di instagram, individu tersebut memberi kata-kata semangat buat Shahida untuk terus kekal kuat atas dugaan yang dialaminya pada ketika ini.

tas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaantas Pelamin Tanpa Fikirkan Perasaan

Susulan menerima pelbagai dugaan dapat suami seperti Alif, Datin Nur Shuhada ambil tindakan untuk redha, dan terima sahaja kehendak Ilahi.

Dalam masa yang sama, Datin Shuhada juga akan terus memberi dorongan dan nasihat supaya suaminya akan terus istiqamah untuk menjdai yang lebih baik.

Terdahulu, Aliff tampil memohon maaf secara terbuka di laman Instagramnya kepada umum terutama ahli keluarganya yang terpaksa menanggung malu kerana perbuatannya itu.

Malah, dia juga mengambil keputusan untuk mengundur diri dari dunia media sosial demi menjaga nama baik ibu tercinta, isteri dan anak-anaknya.

Sumber: TikTok @aliffsyukriterlajaklaris

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply