Mengejvtkan! Baby Shima Sebenarnya Berstatus J4nda!

Baru-baru ini, tvlar di laman sos1al apabila penyanyi dangdut kontroversi, Baby Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli sebenarnya berstatus janda selepas seorang pengguna TikTok menyebarkan gambar perkahwinannya bersama seorang jejaka.

Menerusi gambar yang dimuat naik oleh pengguna @penjahatdunia di laman TikToknya, dia mendedahkan beberapa keping gambar perkahwinan Baby Shima bersama suaminya yang bernama Afrendie Affendy.

Ser1uslah Baby Shima dah kahwin?

Perkongsian itu telah mengejvtkan ramai pihak dan mencetvskan pelbagai re4ksi netizen yang tidak mengetahui bahawa penyanyi dangdut yang berusia 30 tahun itu sebenarnya pernah mendirikan rumah tangga.

Dia memang dah kahwin lah dulu, korang tak tahu ke?

Bukan itu sahaja, ada juga segelintir daripada netizen yang memaklumkan mereka sudah lama mengetahui bahawa Shima pernah berkahwin dengan seorang lelaki dari Labuan yang juga merupakan pengurusnya pada tahun 2015.

Namun begitu, sejauh mana kesahihan menegenai gambar dan status Baby Shima yang dikatakan seorang janda masih tidak dapat dipastikan lagi

‘Mereka yang banyak berimaginasi’ – Baby Shlma

“Komen netlzen ini saya tak ambil kisah. Saya tak boleh kawal orang nak cakap apa, mungkin mereka yang banyak menonton (cerita tidak berm0ral) dan berimaginasi,” kata penyanyi sens4si, Baby Shlma terhadap segelintir netlzen yang mendkwa dia seperti pelakon lvcah.

Dkwaan kurang manis itu diterima Baby Shima atau nama sebenarnya, Nor Ashima Ramli selepas perkongsian ‘teaser’ lagu dangdut, Baby Sayang nyanyian duetnya bersama Datuk Seri Aliff Syukri di Instagram ahli perniagaan berkenaan.

Baby Shima berkata, lagu Baby Sayang itu pun mengisahkan pasangan yang ‘angau bercinta’ dan mereka mengharapkan hubungan dijalin berkekalan selamanya.

Ditanya mengenai dkwaan dia bekerjasama dengan Aliff demi untuk mengejar ‘trending’ di YouTube, Baby Shima menjelaskan semua penyanyi masa kini yang keluarkan lagu mengharapkan single mereka ‘trending’ di media soslal dan platform digital.

“Kerjasama saya dengan Aliff pun sebenarnya tidak di rancang. Saya cuma dapat lagu itu dan apabila mendengar melodi dan lirik lagunya dah rasa ‘best’. Sejak pada awal lagi, saya tidak tahu langsung siapa rakan duetnya sehinggalah ketika hari rakaman lagu dibuat.

“Apabila tahu Aliff ada rakan duet itu, saya okey saja. Saya yakin kami boleh bekerjasama dengan profesional kerana sudah saling memaafkan kira-kira setahun yang lalu atas perselisihan yang berlaku di Jakarta, sebelum ini,” katanya kepada Harian Metro.

Baby Shima berkata, walaupun mereka sudah berbaik, tetapi tidak pernah berkongsi mengenainya di media sosi4l.

Katanya, sebagai penyanyi dia juga tiada masalah untuk bekerjasama dengan sesiapa termasuk Aliff.

Terdahulu, kisah Baby Shlma dan segelintir netlzen Malaysia sentiasa bertali arus apabila segala tindakan dibuat penyanyi lagu Lalai dan Roadblock Hatiku itu di media sosi4l pasti tvlar dan mendapat kec4man netlzen.

Baru-baru ini juga, Baby Shlma dikec4m segelintir netlzen apabila bergel3k ketika melintas jalan raya berhadapan Menara Berkembar Petronas (KLCC) dan membuat ‘nyanyian semula’ lagu Tiara dend4ngan asal kumpulan Kris.

Lihat video:

Sumber: TikTok @penjahatdunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply