“Pergi H1king Pon Cantik,Habis Cair Mekap Tu” Pandai Dia Bergurau

Sukan lasak antara aktiviti yang ramai rakyat Malaysia gemari. Aktiviti sukan lasak antaranya mendaki gunung dan ekspedisi berbasikal semakin popular di negara kita. Maka tidak hairanlah jika kita lihat ramai rakyat Malaysia yang menghabiskan masa pada hujung minggu dengan aktiviti sukan lasak. Bagusnya rakyat Malaysia..

Tak dinafikan, aktiviti sukan yang membawa kita ke alam semulajadi membuatkan diri lebih tenang dan boleh melupakan seketika hal berkaitan kerja. Seronok kan?

Namun ada juga sebahagian individu yang kurang gemar untuk meredah hutan dan mendaki gunung bergantung kepada keadaan diri masing-masing.

Sememangnya aktiviti lasak seperti mendaki gunung ini antara aktiviti yang ada kelemahannya dan agak berbaahaya. Bagi penggemar sukan lasak, memang tiada masalah buat mereka.

 

Siapa sangka, wanita secantik pelakon Ruhainies pun seorang yang sukakan alam semulajadi. Eh betul ke?

Seakan-akan berada di tengah hutan, Ruhainies sempat menghiburkan netizen dengan posting video yang dikongsi beliau menerusi Instagram.

Kelihatan Ruhainies duduk berhampiran khemah. Namun rupa-rupanya beliau berada di Decathlon. Alahai pandai bergurau ye Ruhainies..

Video Ruhainies yang baru dimuatnaik hari ini telah menerima 73,000 tontonan dan 6,000 tanda suka daripada netizen.

Rata-rata netizen memuji wajah cantik Ruhainies dan semakin berseri hari demi hari. Agaknya apa rahsia kecantikan Ruhainies kan..

Suka tengok Ruhainies buat lawak, memang lucu betul. Tak sangka Ruhainies suka alam semulajadi hehe..

 

Sumber: Instagram ruhainies7

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply