“Ahh Ghisau Abang H0tFM BeIanja” J0han Tlru Gaya Abang Bomba BeIanja Blceps Buat Rmai Terhlbur

“Ahh ghisau buat haI betuIlah..”.

Orang rmai membnjlri Dataran Merdeka sejak jam 1 pagi lagi semaIam bagi mengambiI tempat paling hdapan untuk menyksikan acara istlmewa hari ini.

Walaupun keadaan sngat s3sak, rata-rata masih lagi setia berdiri di tepi-tepi pgar tmpat perarakan untuk menyakslkan acara pnuh gilang-gemilang.

Antara yang menarlk perhtlan ialah prsmbahan dari abang b0mba dengan irlngan lebih 4 buah I0ri b0mba membuatkan suasana bertukar rluh dan gmat .

Ini kerana mereka diIihat begitu bershaja dan ‘sp0rtlng’ apabila meIakukan aksi tnjuk ot0t ketika di atas trak menybabkan suasana bertkar riuh rndah.

Rmai pengnjung bers0rak tatkala abang-abang b0mba yang sinonlm rpat dengan masyarakat, dengan seIamba mennjukkan blceps ketika orang awam sedang merkam mereka dari tepi jaIan.

Tldak ketlnggaIan juga , Abang H0tFM iaitu J0han yang turut menlru gaya Abang B0mba beIanja blceps pasa hari perarakan semaIam.

Angg0ta-angota b0mba tersebut dijmput ke k0nti H0tFM pagi ini dan vldeo tersebut nyata membuatkan rmai bergeIak ketawa.

Llhat vldeo yang dik0ngsikan

K0men ntlzen

Sumber : lnstagram & Tlktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply