Cik B Tampil Dengan Video Ini Selepas DSV Dan Iqbal Makan Bersuap, Tak Sangka Cik B Berani Cakap Dekat Mak Dia Macam Ni

Ketika ini ahli pernia.gaan terkenal Dato Seri Vida dilihat dah berbaik semula dengan Ahmad Iqbal, jejaka yang berjaya menambat hatinya tak lama dulu.

Hubungan antara kedua mereka ini kembali mendapat perhatian setelah dilihat bersama-sama dalam beberapa vide0, bekerjasama dalam satu drama.

Bermula dengan kerjasama satu lak0nan, Ahmad Iqbal dan Dato Seri Vida dilihat bersama dalam acara KL Fashi0n Week.

Mereka juga dilihat bersama ketika Iqbal mela.hirkan hasrat dengan menjemput Dato Seri Vida datang ke rumah baru Iqbal baru-baru ini.

Ini sekaligus memberi gambaran hubu.ngan mereka dah kembali rapat dan macam dah jadi macam dulu semula.

Setelah Dato Seri Vida dan Ahmad Iqbal berbaik, anak kepada Vida iaitu Cik B dilihat bagaikan memberi pendapatnya.

Menerusi satu p0sting di laman media s0sial, Cik B ada memberi kenyataan yang dilihat seakan menyin.dir ibu dan juga Ahmad Iqbal.

Walaupun tidak menulis secara terus, kata-kata yang dimuatnaik oleh Cik B itu dilihat memang kena dengan situasi ibunya yang dah kembali berbaik dengan Ahmad Iqbal.

VIDEO

 

“Hanya kerana kamu merindui bekas kekasih kamu, tak semestinya kamu mesti mahukan dia semula. Merindui tu merupakan sebahagian dari nak m0ve 0n.”

Lua.han dari Cik B ternyata mendapat perha.tian dari warga maya yang faham dengan pendapat dari Cik B itu.

Menerusi ruangan k0men hantaran tersebut, ramai neti.zen yang membuat speku.lasi dan berpendapat bahawa Cik B seperti memerli ibunya yang semakin rapat dengan be.kas kekasihnya itu semula.

Sesetengah daripada neti.zen bersetuju dengan kata-kata tersebut di mana menurut mereka seseorang itu boleh mengingati be.kas kekasih tetapi tidak semestinya perlu berbaik semula.

Kisah antara Ahmad Iqbal dan juga Dato Seri Vida pernah mendapat liputan meluas pihak me.dia kerana mereka hampir berkah.win.

Namun hubungan mereka re.tak setelah hadirnya beberapa is.u yang melanda antara Vida dan juga Ahmad Iqbal, termasuklah sikap Cik B yang tak berapa merestui hubungan antara mereka berdua.

“Tiada apa2 hubungan istimewa antara saya & Vida”- Iqbal

Kisah hubungan antara usahawan sensasi Iqbal Zulkefli dan Datuk Seri Vida rasanya tak perlu diperjelaskan lagi kepada umum. Mana tidaknya, sejak akhir-akhir ini, ada sahaja perkongsian video ‘sweet’ mengenai dua selebriti itu sehingga menjadi tanda tanya dalam kalangan netizen.

Terbaharu, menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Iqbal di IG storynya, dia mendedahkan bahawa tiada hubungan yang istimewa antara dia bersama Vida.

Iqbal memaklumkan perkara tersebut selepas dia menjawab pertanyaan daripada salah seorang pengikutnya di Instagramnya semalam mengenai kesahihan berita mengenai percintaannya bersama Vida.

Malah, usahawan yang berusia 28 tahun itu menegaskan status dia dan Vida hanya sebagai kawan sahaja dan pada ketika ini, dia tidak mencari teman wanita namun, dia akan menerima individu yang sesuai dalam kehidupannya untuk dijadikan sebagai teman hidup.

“Sudah tiada apa-apa hubungan istimewa lagi antara saya dengan Vida. Saya harap ini jelas. Tiada lagi isu main perasaan atau kenyataan ‘over claims’ dari saya melainkan konten daripada orang lain, itu saya ta ambil kisah.

“Saya berhubung sebagai kawan sahaja. Saya tidak mencari. Jika ada yang sesuai datang, saya terima. mudah-mudahan, tepat waktunya,” jelasnya.

@datoserividaofficial
Replying to @rafidah824 confess depan depan ye @Iqbal Zulkefli #masukberandafyp #fypppppppppppppp #datoserivida #UnbeatableXfinity #foryou #dsvkuikhlaskan #UnbeatableXfinity #MONICAATEST #forupage #dsvgelak #masukberandagk #ahmadiqbalzulkefli #fypシ

♬ original sound – QU PUTEH BARULAH PUTEH – QU PUTEH BARULAH PUTEH

Terdahulu, tular di laman sosial, Iqbal mengakui perasaan cintanya terhadap Vida masih kekal sama seperti dahulu dan disebabkan itulah, rata-rata netizen mendoakan mereka agar dijodohkan bersama.

Sumber: NEWSTEL | TT

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply