“Bawah Pentas Boleh Tengok Free Je” BCL Sakan Nyanyi Pakai Skirt Pendek, Penonton Di Bawah Siap Rakam Lagi!

Persembahan penyanyi terkenal Indonesia, Bunga Citra Lestari sekali lagi menarik perhatian penonton ketika menjayakan konsert Sound Session di Balikpapan, Kalimantan Timur pada 27 Ogos lalu.

Seorang pengguna aplikasi TikTok, loeyde berkongsi satu video memaparkan aksi lincah penyanyi berusia 39 tahun itu menyanyikan lagu Ingkar sambil menghulurkan mikrofon kepada penonton.

Walau bagaimanapun, posisi Bunga atau mesra dipanggil BCL yang memakai skirt pendek dilihat kurang sesuai kerana berada di atas pentas, manakala penonton pula di bahagian bawah.

Ini kerana segelintir penonton dipercayai mampu ternampak bahagian yang tidak sepatutnya, apatah lagi sudah tentu ramai sedang menggunakan telefon bimbit bagi merakam persembahan tersebut.

 

Meninjau di ruangan komen, video pendek berdurasi 10 saat itu mendapat hampir 692,000 tontonan serta ratusan komen yang rata-rata ditinggalkan warganet Malaysia.

Warganet berkata, pemakaian isteri kepada pelakon Malaysia, Allahyarham Ashraf Sinclair itu dianggap terlalu seksi meskipun dia memakai seluar pada bahagian dalam.

Selain itu, ada juga segelintir warganet sengaja memberi sindiran kepada BLC dengan mengungkit kisah pemergian arwah suaminya.

Hari tu dah tempah kubur sebelah suami?

 

Moga dapat petunjuk

Moga dapat petunjuk

Bayangkan tengah joget-joget, pastu…

Bawah pentas tengok ‘free’ je

Seksi sangat ni

Pakai ‘inner’ warna kulit?

Terdahulu, tular video persembahan BCL dicium secara spontan oleh penyanyi baru Ray Prasetya sehingga menerima pelbagai kecaman netizen.

Apapun hidup ni kena la bersangka baik, mungkin BLC pakai ‘leggings’ ketat seakan-akan warna kulit.

Sebelum Ini Penyanyi BBNU Dikec4m Ambil Ksempatan ClUM BCL Atas Pentas, Rupanya lni Gerangan Penyanyi Tersebut..

K0nsert Bunga Citra Lestari baru-baru ini menjadi perb1.ncangan warganet di media sos.1aI kerana terdapat seorang penyanyi muda menci.vm 1steri Allahyarham Ashraf Sinclair ini ketika berada di atas pentas. Di adakan pada hujung minggu yang lalu di Singapura, wanita yang biasa dipanggil BCL itu menjemput beberapa orang pengh1bur lain di k0nsertnya.

Dua daripadanya ialah Ariel NOAH dan Ray Prasetya yang baru-baru ini diperk4.takan secara meluas. Dalam salah satu aksinya, terl1hat Ray Prasetya menci.vm pipi Bunga Citra Lestari.

Apa yang dilakukan oleh Ray Prasetya mendapat cemuhan netizen. Mereka menganggap apa yang dilakukan oleh Ray Prasetya adalah tidak sopan.

“Awak masih muda, dengan orang yang lebih tua haruslah sopan. Hormati perempuan tu! Mungkin dia nak marah, tak elok sebab dia atas pentas,” kata netizen.

“Jaga sikap. Tidak manis dan tidak so.pan untuk menci.vm wanita. BCL adalah wanita yang dihormati. Tidak boleh seperti itu,” jelas akaun trd**** itu.

“Tak so.pan ci.vm sambil l3wa, cuma bcl yang saya terkejut. Lain kali jaga s1.kap awak,” jelas akaun yur*** itu.

“Orang ni ci.vm Bcl. Tak s0pan,” jelas akaun **** merah itu.

“Kenapa tak so.pan sangat bro,” jelas akaun lain.

Bunga Citra Lestari ketika itu juga kelihatan terkejut apabila tiba-tiba Ray Prasetya menci.vmnya. Dia segera memukul bahu Ray Prasetya. Ray Prasetya sendiri merupakan salah seorang daripada 12 finalis Idola Cilik 3. Nama penuhnya Muhammad Raynald Ray Prasetya merupakan wakil finalis dari Jakarta.

Tindakan Ray Prasetya menci.m pipi BCL mendapat kecaman netizen. Niatnya ingin menc1.pta detik romantis di atas pentas, malah aksi Ray itu dianggap kvrang so.pan. Malah, ada di antara mereka yang menggelarnya sebagai satu pengh1.naan.

Vldeo:

Sumber : dohomereview / murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply