“Balqis Masih Budak2….Tak Fikir Panjang Dulu Ke” Azhar Sulaiman Tidak Setuju Tlndakan Puteri Balqis Rupanya Sebab Ini

Sebelum ini, Pelakon Puteri Balqis atau lebih mesra disapa sebagai Aqish mendedahkan bahawa dirinya pernah menjadi mngsa ‘gangguan’ ayah kandungnya sendiri.

Pengakuan tersebut secara tidak langsung mengejutkan orang ramai kerana tidak menyangka pelakon itu pernah melalui ‘detik hitam’ ketika usianya masih kecil. Menerusi satu ciapan pengguna di Twitter dikenali sebagai Kamal Aziz.

Memaparkan foto tangkap layar perbualan dia bersama seorang individu dipercayai ayah kepada Puteri Balqis. Amekaw kepada yang Retweet dan sebar fitnah pasal bapa Balqish.

Ni perbualan aku dengan bapa budak 15 tahun tu. Di dalam tangkap layar tersebut, lelaki yang disapa sebagai GG menyatakan bahawa dia telah membuat laporan polis berhubung isu terbabit. Namun enggan mendedahkan lokasi balai polis tersebut.

Sorry uncle tak boleh nak dedahkan balai mana dan sebagainya tapi memang dah buat laporan polis. Dedahnya lagi, dia masih waras dan mengakui tidak pernah terfikir untuk membuat perbuatan terkutuk itu terhadap anaknya.

GG masih waras dan wallahi memang tak terniat atau terfikir GG nak buat dan katakan benda-benda keji itu. Meninjau ke ruangan komen, para pengikutnya di Instagram ada yang bersetuju dengan pendapat peribadi.

Pelakon yang turut mempunyai anak remaja itu selain memberikan reaksi tersendiri. Terdahulu selain sesi temu bual tersebut yang mencetuskan pelbagai reaksi, penampilan Puteri Balqis yang didakwa tidak sesuai dengan usia awal remajanya turut menjadi perhatian sebelum ini di kalangan wargamaya.

Pelakon Azhar Sulaiman terpanggil untuk memberikan pendapat susulan temu bual di sebuah sesi podcast menerusi saluran YouTube membabitkan bintang remaja, Puteri Balqis Ashikin baru-baru ini.

Pandangan tersebut dilakukan Azhar selepas mengikuti sesi berkenaan apabila ditunjukkan oleh kenalannya.

Bagaimanapun aktor senior itu memilih untuk tidak terus ikuti lanjut.

“Salam semua… Semalam Mami disuruh dengar pasal interview ni. ”Lepas dengar few minutes Mami asked my friend to stop it. Dalam kepala Mami terus terfikir…

1-Nothing good will come out from this interview.

2-Takde sapa sapa nasihat dia dulu ke sebelum buat ni?

3-Mak dia ok about this?

4-Reporter pun parut rasa ada tanggungjawab bila tanya ni sebab ada implikasi lepas rahsia terbongkar.

5-Sometimes ada rahsia yang kita simpan sampai mati sebab kerja kita as celebrity.

6-Aib keluarga dan kita perlu kita jaga.”

Meninjau ke ruangan komen, para pengikutnya di Instagram ada yang bersetuju dengan pendapat peribadi daripada pelakon yang turut mempunyai anak remaja itu selain memberikan reaksi tersendiri.

Terdahulu selain sesi temu bual tersebut yang mencetuskan pelbagai reaksi, penampilan Puteri Balqis yang didakwa tidak sesuai dengan usia awal remajanya turut menjadi perhatian sebelum ini di kalangan wargamaya.

Baru jer bapa Puteri Balqis dakwa sudah buat laporan p0lis, sekali Ketua Polis tampil dengan reaksi yang buat ramai terkejut

Nama pelakon remaja, Puteri Balqis sekali lagi menarik perhatian selepas satu pendedahan berani menjadi mngsa g4ngguan ahli keluarga rapatnya sendiri seawal usia lima tahun.

Dalam pada itu, Aqish turut memaklumkan bahawa ibunya selalu berpesan untuk berdiam agar situasi tidak diketahui orang luar.

Hal ini kerana, agak sukar untuk Aqish meyakinkan orang luar mengenai penderita4n yang dialami mereka.
Tampil Buat Laporan

Polis mengesahkan bapa kepada seorang pelakon remaja perempuan membuat l.aporan polis berhubung pende.dahan anaknya di media sosial, baru-baru ini, mend.akwa menjadi mngsa g4ngguan dan dipkul lelaki itu.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Azmi Abu Kassim ketika mengesahkan perkara itu, memaklumkan bapa pelakon itu membuat laporan polis di Balai Polis Bandar Baharu, Kedah, semalam, untuk menafikan d.akwaan itu.

Bagaimanapun, beliau berkata, Polis Kuala Lumpur belum menerima sebarang laporan polis daripada pelakon remaja terbabit atau daripada mana-mana pihak berkaitan perkara itu.

“Setakat ini, tiada laporan diterima berkaitan perkara itu di Kuala Lumpur,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Baru-baru ini, pelakon berusia 15 tahun menerusi satu temubual di YouTube BrosGangTV membuat pendemdahan mengejutkan mengenai sikap sebenar bapa kandungnya.
VIDEO.

 

Menerusi temubual itu, pelakon itu turut mend.akwa dia sering dir.aba dan dicium bapa kandungnya, ketika dia berusia lima hingga enam tahun.

Lelaki itu juga did.akwa melakukan gangguan kurang sopan terhadap pelakon remaja itu.

Malah dia dikatakan mengajak anak perempuannya itu menonton video tak elok bersama-sama.

Sementara itu, semalam, M.enteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Harun dilaporkan berkata, pihaknya bersedia memanggil pelakon remaja itu jika ada l.aporan dibuat.

Katanya, setakat ini belum ada l.aporan rasmi diterima pihaknya dan beliau juga baru mengetahui perkara itu menerusi l.aporan media.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply