Ibu Puteri Balqis B0ngkar Semua Perbuatan Bekas Suami, Rupanya Ada Sebab Kenapa Dia & Balqis Tak Buat Report

Pendedahan pelakon remaja, Puteri Balqis berkenaan kelakuan toxic bapa kandungnya dalam sebuah podcast benar-benar mengejutkan banyak pihak.

Melalui pengakuan tersebut, dia dan ibu dikatakan ditekan secara mental dan fizikal oleh bapanya sejak dari kecil sehinggalah ibu serta bapanya berpisah. Dituduh buka aib keluarga Selain mengalami gangguan oleh bapa kandungnya sendiri, dia dan ibu juga perlu berdepan jenayah yang pernah dilakukan

jenayah yang pernah dilakukan oleh lelaki itu. Namun, masih ada pihak yang mengatakan bahawa mereka membuka aib keluarga sedangkan ia adalah satu pendedahan jenIbu dedahkan lagi perkara jahat bekas suami.

Susulan daripada itu, ibu kepada pelakon tersebut, Norashikin Mohd Aziz telah meluahkan rasa kesal dengan dakwaan-dakwaan netizen yang mengatakan anaknya membuka aib keluarga.

Justeru itu, Ashikin telah menulis di Insta Story anaknya dengan menjelaskan segala kelakuan buruk bekas suaminya yang sebelum ini kerap dianggap ‘mulia’ oleh orang sekeliling. Main forex kata jenayah, menyamun bukan jenayah ke? Ada alasan kenapa tak buat report..

Berkongsi pengalaman hitamnya, ketika sedang hamil dia pernah dipaksa oleh bekas suaminya untuk tinggal dalam satu bilik dipenuhi lelaki yang sentiasa berada dalam ketakutan. Dedahnya lagi, apabila bekas suaminya marah, Ashikin berkata padang samurai akan diletakka dilehernya.

Tak menyesal dedah semua kebenaran, Puteri Balqis juga turut menulis di ruangan Instagramnya dengan mengatakan seburuk manapun ibunya, dialah yang sanggup menjaga serta membesarkannya dengan pelbagai caci maki masyarakat.

Tambahnya, dia dan ibu sama sekali tidak menyesal dengan pendedahan tersebut kerana apa yang dikatakan adalah proses yang dilalui dalam hidupnya sendiri.

Ashikin menyifatkan manusia di luar sana terlalu kecam dek kerana apabila seorang pelakon bersuara tetapi dikatakan meroyan dan membuka aib.

Ibu kepada pelakon itu turut mempersoalkan dimana keadilan buat diri dan anaknya yang lebih 15 tahun berdiam diri. Askhin turut menjawab persoalan ramai mengapa dia tidak membuat laporan polis, jelasnya bekas suaminya tidak pernah ditangkap kerana mempunyai ramai kroni.

Sejak semalam, tular di media sosial pendedahan berani pelakon remaja tersebut berkenaan kisah kehidupannya dengan bapa kandung.

Apa yang dikongsikan di saluran YouTube brosgang itu telah menuai pelbagai maklum balas dan ada di antara mereka menganggap ia sebagai aib yang didedahkan kepada umum. akwaan yang dibuat pelakon remaja itu telah mengundang respon Menteri Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Mohd. Harun.

Individu Dipercayai Ayah Puteri Balqis Sudah Buat Laporan Polis, Tak Sangka Ini Kata-Kata Beliau Setelah Dituduh Lakukan Perkara Jijik

Sebelum ini, Pelakon Puteri Balqis atau lebih mesra disapa sebagai Aqish mendedahkan bahawa dirinya pernah menjadi mangsa gangguan seksual ayah kandungnya sendiri. Pengakuan tersebut secara tidak langsung mengejutkan orang ramai kerana tidak menyangka pelakon itu pernah melalui ‘detik hitam’ ketika usianya masih kecil.

Ayah Puteri Balqis buat laporan polis?

Menerusi satu ciapan pengguna di Twitter dikenali sebagai Kamal Aziz, memaparkan foto tangkap layar perbualan dia bersama seorang individu dipercayai ayah kepada Puteri Balqis.

Amekaw kepada yang Retweet dan sebar fitnah pasal bapa Balqish. Ni perbualan aku dengan bapa budak 15 tahun tu.

Di dalam tangkap layar tersebut, lelaki yang disapa sebagai GG menyatakan bahawa dia telah membuat laporan polis berhubung isu terbabit, namun enggan mendedahkan lokasi balai polis tersebut.

Sorry uncle tak boleh nak dedahkan balai mana dan sebagainya tapi memang dah buat laporan polis.

Dedahnya lagi, dia masih waras dan mengakui tidak pernah terfikir untuk membuat perbuatan terkutuk itu terhadap anaknya.

GG masih waras dan wallahi memang tak terniat atau terfikir GG nak buat dan katakan benda-benda keji itu.

Allah Yang Maha Mengetahui segalanya.

Foto tangkap layar

 

Sumber: kosmo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply