‘Inflvencer’ Rakam SambiI Menangls Sentuh Kaabah, Netlzen Perasan sesuatu

Pempengaruh dan usahawan, Adira Salahudi telah memuat naik video ketika dia berada di Mekah di mana rakaman itu meraih perhatian ramai warganet.

Menerusi video dimuat naik di akaun Instagram Adira, dia dilihat sedang menangls terharu kerana dapat memeg4ng dinding Kaabah ketika berada di sana untuk menunaikan umrah.

Adira yang berpakaian serba putih itu berjaya berada di depan sekali dan dilihat mencivm Kaabah berkali-kali sambil menangls teres4k-es4k.

Meskipun dihlmpit ramai orang yang turut tidak mahu melepaskan peluang untuk menyentvh dinding Kaabah, Adira dilihat tidak berganjak dari situ.

Menjengah ruangan kmen ramai yang berasa cembvru dan teringin lalui pengalaman seperti Adira yang dapat memeg4ng Kaabah. Mereka akui turut berasa seb4k selepas menonton video Adira dan ada yang berkongsi pengalaman mereka ketika menunaikan umrah.

Namun, sesetengah netlzen menyindir Adira kerana merakam situasi itu dan memuat naik video tersebut di media sosi4l. Ada yang menegur Adira tentang anak rambutnya yang terkelvar dan berkata seharusnya dia menvtup aur4t dengan lebih sempurna ketika melakukan ibadah umrah.

Menerusi Instagram story, Adira bagaimanapun berkata setiap orang ada dua pendapat yang berbeza berkenaan tlndakannya merakamkan situasi itu.

Sebelum ini, Pers0naliti media sosi4l, Adira Salahudi umum h4mil anak kedua selepas tujuh bulan baru nnelahlrkan bayl sulungnya. Menurut Adira berita itu tidak dapat disembunyikan lagi selepas r0ma’ yang sudah mulct meneka dan tertanya-tanya dengan perubahan fizlkalnya. “Alhamdulillah! Allah is the best of planners! Adira actually lama sinnpan rahsia ni dengan korang. Tapi followers I ni semua bijak bestari dah boleh teka.

“Sorry Adira cuma rasa nak diamkan dulu sebelum ni. Takvt nanti korang m4rah Ammar. Eh! Memang patut kena marah pun! Haha. “Jadi sekarang dah tak boleh simpan dah dan Adira rasa kena kongsi berita happy ni juga dengan korang. Sebab korang la yang selalu doa yang baik baik untuk I,” katanya. Adira berkongsi perkara tersebut di akaun Instgaram miliknya.

Sumber:- beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply