‘Panggil Lembut Pun Boleh 6 Tau..’ Selepas Datin Shahida Sahkan Hamil Anak Ke 6, Aliff Syukri Kena Usik Manja Dengan Netizen Buat Oarang Ramai Terhibur

Selepas isteri kepada usahawan k0sm3tik Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida mengesahkan dirinya kini sedang hamil anak keenam, wargamaya pantas memberikan pelbagai reaksi.

Rata rata ucapkan tahniah lalu mengusik Aliff sebagai bapa yang bukan biasa-biasa kerana kini sedang menantikan detik untuk sekali lagi menimang cahaya mata.

Tidak Tahan Mulut Netizen, Isteri Aliff Syukri Tutup IG Anak Angkat

K0men berkenaan boleh ditinjau menerusi perkongsian artikel berkaitan menerusi Face.b00k Media.Hiburan.

Tidak kurang juga yang menyifat kan me.reka beruntung kerana anak yang bakal lahir itu akan menerima wang tunai sebanyak RM500 sebagaim.ana yang dibetangkan Menteri Kewangan ketika membentangkan Bajet 2023 di Dewan Rakyat, pada Jumaat.

Ini antara k0men yang ditinggalkan warga maya;

“Lahir 2023… wau dap.at one off RM500 tahniah.Datuk dapat RM500 macam RM5 je kan, tahniah jua.”

“Tahniah RM500 dalam tangan.Untunglah…. lahir 2023 dapat RM500, baru tadi kerajaan umum.”

“Tahniah tahniah, senti.asa dimurahkan rezeki. Aku pulak yang seronok.Respect la org yang ada ramai anak. Tak sakit ke weh. Aku ni tra.uma rasa.Abaikan yang mngata. Panggil lembut pun boleh 6 tau.”

Shahida Sah Hamil Anak Ke.enam, Awal Trimester Kedua; “Saya Alami Alahan Teruk Juga, Cepat Rasa Penat.”

Usahawan k0smetik, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid mengesah.kan dirinya sedang hamil anak keenam dan usia kandu.ngannya kini ha.mpir memasuki trimester kedua.

Anak sulung Aliff Syukri 'turun' bantu Puteri Balqis

Shahida ketika dihu.bungi berkata, dia mengalami alahan yang agak teruk pada awal kehamilan dan mudah rasa penat hingga jarang berk0ngsi perke.mbangan semasa di media sosial.

“Ya saya sekarang sedang hamil anak kee.nam, baru tiga ke empat bulan begi.tulah. Jujurnya saya kali ini tidaklah terlalu gembar gembur.kan mengenai kehamilan ini.

“Iyalah, ini kali yang kee.nam dan buka.nnya saya baru hamil anak sulung. Jadi saya jalani kehidupan macam biasa sahaja.

“Pada awal kehamilan, saya alami alahan teruk juga, cepat rasa penat, malas dan sebagainya.

“Sebab itulah kalau ada yang pe.rasan saya sekarang jarang ‘up.date’ perkemb.angan terkini di media sosial. Yang dimuat naik pun f0t0 atau video lama,” katanya kepada MH.

Aliff Syukri dah insaf, taknak cipta 'gimik murahan' lagi

Mengulas m.engenai vide0 tvlar baru-baru ini hingga ada netizen yang membuat spekluasi dirinya sedang hamil, Shahida akui terkejut.

“Cuma itul.ah bila hal tersebut jadi viral, saya pun rasa pelik. Kita bukan baru hamil, anak pun dah lima orang.

“Apa pun saya uc.apkan terima kasih atas d0a baik-baik yang dititipkan semua. Doakan agar urusan seterusnya dipermudahkan. Memang me.rancang kami nak enam orang anak.

Tunggu apa lagi, botaklah!” - Netizen gesa Aliff Syukri tunai 'nazar' selepas video muzik trending No.1 - Hiburan | mStar

“Soal jantina saya serahkan padaNya. Kami tak kisah dapa.t anak lelaki atau perempuan, cuma yang penting mendaoakan agar bayi yang dikandung berada di dalam keadaan yang baik,” katanya lagi.

Pasangan terseb.ut berka.hwin pada Ogos 2007 dan dikurniakan lima cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yus0ff Al Qardawi dan Raudah Arshiyah selain turut me.njaga seorang anak angkat.

SUMBER:MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply