Izara Aishah Meluahkan Rasa Berang Terhadap Segelintir Netizen, Tapi Ramai Yang Tak Setuju Dgn Apa Dia Luahkan, Rupanya Ini Yang Dia Cakap

Pelakon, Izara Aishah meluahkan rasa berang terhadap sikap segelintir netizen yang mengutuk paras rupa bayi di media sosial.

Jijik Dengan Manusia Yang Kutuk Budak

Izara Aishah, menerusi ciapan di Twitter, meluahkan rasa jijik terhadap mereka yang mencaci dan menghina paras rupa seseorang budak terutamnya bayi.

Difahamkan, luahan yang dimuat naik di Twitter itu dipercayai berhubung isu pendedahan wajah anak kepada selebriti popular, Neelofa iaitu Muhammad Bilal.

Menerusi entri itu, Izara berkata dia merasa jijik dengan individu yang bertindak mencaci, mengutuk dan menghina bayi comel berkenaan.

“Jijik dengan manusia yang caci, kutuk, hina budak. Tu bayi la lahan*t. May you rot in hell.”-Berang Izara

“Kesian Budak Tu Kecik-Kecik Dah Kena Hina..”

Walaupun tidak menyebut siapa yang dimaksudkan, netizen di ruangan komen seolah-olah memahami ciapan Izara itu ditujukan kepada mereka yang mengutuk paras rupa anak selebriti terkenal, Neelofa iaitu Muhammad Bilal.

“Kesian budak tu kecik-kecik kena hina dengan manusia sampah.”

“Tak tahulah jenis manusia macam mana tu, baby Lofa sumpah comel.”

“I tengok anak Lofa comel je cute kan.”

“Amik kau marah betul ni Izara. Tapi betullah anak dia comel gila weh. Segak ikut mak ayah. Yang lain kutuk tu memang hitam betul hatinya. Masalah betul dengan budak pun mengata.”

Setiap bayi dan kanak-kanak mempunyai kecomelannya yang tersendiri. Siapa kita sebagai manusia biasa yang mahu mempertikai dan mengutuk ciptaan Allah SWT…

Dalam pada itu ramai yang kurang bersetuju dengan bahasa yang digunakan Izara lebih-lebih kerana dia berhijab dan juga menantu kepada Dato Siti Nurhaliza.

Perkongsian Izara itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang berseutju dengan kenyataan pelakon itu yang turut marah dengan individu yang ‘toksik’.

Dalam pada itu, ada yang memberi teguran supaya Izara mengawal emosi apatah lagi menulis perkataan yang tidak sesuai dengan penampilannya kini.

Antara komen-komen netizen,

Elok Lgi Bhsa Lopak Walaupun Rasa Tersinggung Dgn Netizen ,Taulah Bff Jgnlah Beria Sngt,Mcm Ni 2×5 Awk Tu Dgn Netizen Yg Kutuk² Dan Hina Bby Bilal

Wow Ingat Kan Dah Bertudung Labuh Mulut Boleh Kunci,Ni Tak.
Jgn Salahkan Netizen Yerr “Mereput La Kau Dalam Neraka”, Ingat Ucapan Itu Salah Satu Doa,, Jgn Sampai Terkena Diri Sendiri

Wow Ramainya TERPALING Malaikat Dalam Komen² Ni. Dia Dah Hijrah Ke Apa Ke, Bukan Bermakna Dia Jadi Malaikat Macam Hangpa Yg Sentiasa Cakap Suci Murni Tu Kannnn. Yg Sedikit Ppun Tak Pernah Cakap Benda² Yg Tak Elok . Pehhhhhh²

Amboii..Sopan Sntun Sungguh Bhasa Menantu Dato Ct Nurhaliza Ni..Tak Sangka

Berkata2 Lah Seperti Lofa, Dia Tetap Sedap Di Dengar Walaupun Tegas, Izara Kena Belajar Dari Lofa

Sepatutnya Nasihat Baaik Baik…Buka Bagi Lahan…P,Doa Yang Buruk Untuk Orang,Kalau Macam Tu..U Pun Sama 2×5.

Kalo X Sebab Lofa Yg Suka Main2 Pasal Ank Dia..Benda Tak Jd Mcmni… Ramai Je Artis Yg Sorok Muka Ank,Tp Xde La Mcmni..Ni Nk Sorok Serupa Mcm Tak..Camana Nitizen X Geram,Pastu Bila Org Dh Up Pic Ank,Tiba2 Up Post Suci Mcm Nitizen Ni Jahat Sangat..

Sumber Mstar/RJ

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply