Anak Kerap Tunjuk Ada ‘Kawan’ Dalam Bilik Hotel, Shakilla Khoriri Meremang

Pelakon Shakilla Khoriri menceritakan pengalaman menyeramkan apabila anaknya, Ameena Sofia secara spontan menunjukkan ‘rakan’ yang berada di hotel ketika mereka sedang bercuti Pulau Pinang.

Ameena tunjuk ‘kawan’

Bakal berenggang dengan anak tersayang selama lima hari atas tuntutan kerja, pelakon berusia 33 tahun ini sempat menunaikan permintaan anaknya untuk menghabiskan masa bersama di sebuah hotel di Pulau Pinang.

Umi nak tinggalkan Ameena dengan daddy 5 days tau. Umi nak pergi Sabah. Terus request Ameena nak pergi hotel dulu. Tercekik terus Umi. Tak apa sayang dituruti. Sentiasa ada bahagian untuk awak.

Shakilla Khoriri Terpaksa Tinggal Anak Sebab ... | Gempak

Namun, siapa sangka momen bahagia Shakilla bersama anaknya bertukar menjadi pengalaman seram buat mereka apabila Ameena sempat menunjukkan ‘rakannya’ yang berada di dalam bilik hotel.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Shakilla di TikTok, anaknya mengatakan bahawa ‘rakannya’ yang bernama Comot sedang memarahinya. Lebih seram lagi apabila Shakilla tidak melihat sesiapa pun di dalam biliknya pada ketika itu membuatkan dirinya meremang bulu roma.

Shakilla Khoriri Nafi Berbincang Dengan Fizi Ali Untuk Rujuk Semula

Kawan Ameena marah. Tu Comot tu.

Difahamkan, Shakilla hanya perasan mengenai ‘rakan’ Ameena itu selepas pulang daripada hotel. Shakilla bagaimanapun tidak berkongsi maklumat lanjut hotel tersebut.

Sebab Saya Tak Teragak-Agak Untuk Ambil Tindakan…,” - Kisah Cerai Masih  Jadi Bualan, Shakila Khoriri Harap Ini Yang Terakhir - Media Hiburan

Lepas tu dia ajak ‘jom’? Tak kelakar lah Ameena. Nasib baik dah sampai rumah baru tengok video-video ni eh. Dia ada ‘kawan’ pulak dekat sana.

Video penuh

‘Belakang Ameena macam ada bayang’

 

 

 

 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengatakan bahawa mereka melihat seperti bayang-bayang di belakang Ameena. Malah, ada juga di antara mereka berkongsi pengalaman yang sama.

Video,

Sumber : shakillakhoriri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply