Rupanya Pelakon Syazlin Zainal Mavt Terjatuh Tingkat 22 Pangsapuri, Netizen Pula Kata Sesuatu…

Pelakon dan selebriti media sosial, Syazlin Zainal ditemui meninggal dunia selepas dipercayai terjatuh dari tingkat 22 sebuah pangsapuri di kawasan Taman Iskandar, semalam.

Pelakon drama 'Oh My Hantaran' Syazlin Zainal meninggal dunia - Hiburan | mStar

Terjatuh tingkat 22

Menurut Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Raub Selamat, kejadian berkenaan berlaku pada jam 12.50 tengah hari dan pihak polis telah menerima panggilan kecemasan daripada orang awam yang memaklumkan mengenai penemuan mayat seorang wanita di bahagian bawah pangsapuri berkenaan.

Pelakon Oh My Hantaran, Syazlin Zainal meninggal dunia - Kosmo Digital

Hasil siasatan polis mendapati wanita berkenaan adalah seorang warga tempatan berusia 26 tahun dan bekerja sebagai pelakon sambilan.

Hasil siasatan awal mendapati, sebab kematian adalah jatuh dari tingkat 22 pangsapuri dan disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan dari Hospital Sultanah Aminah (HSA).

Biodata Syazlin Zainal, Pelakon Drama Berepisod Sitik Tok (TV3) | Iluminasi

Walau bagaimanapun, siasatan awal polis mendapati tiada unsur jenayah dan kes terbabit diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR).

Proses bedah siasat masih lagi dijalankan di Jabatan Perubatan Forensik HSA. Jenazah Allahyarmah akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kassim Noor, Kampung Sungai Danga.

Sehubungan itu, ada juga Netizen meninggalkan komen..

Terdahulu, media melaporkan pelakon berusia 26 tahun itu meninggal dunia di Johor dan berita sedih tersebut dikongsikan oleh rakan serta saudara terdekat.

Sumber : Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply