Nabila Razali Muat Naik Foto Bersama Lelaki Dalam Busana Pengantin, Kahwin Rahsia Atau Gimik?

TIADA angin tiada ribut, penyanyi Nabila Razali tiba-tiba memadam semua gambar di Instagram miliknya dan menggantikan foto yang memperlihatkan dia bersama seorang jejaka dalam persalinan baju pengantin berwarna putih.

Nabila cerita semua dalam novel

Menerusi foto berbentuk kolaj itu bagaimanapun tidak mendedahkan wajah lelaki berkenaan yang berpakaian kasual rona sama dengan menampakkan bahagian seluar yang tertera jenama Christian Dior.

Dua hari nangis dan hati hancur - Nabila Razali

Lebih menimbulkan kesangsian peminat, Nabila turut menutup bahagian komen di laman sosial itu menguatkan lagi ada sesuatu sedang disembunyikan penyanyi tersebut.

Bella IG

Gambar berbentuk kolaj di Instagram Nabila.

Menerusi Instastory pula, Nabila atau lebih mesra dengan sapaan Bella turut memuat naik beberapa lagi foto yang menunjukkan lokasi majlis perkahwinan di tepi pantai selain jambangan bunga tangan.

Nabila Razali, Renggo Arrow bersatu di pentas - BebasNews

Tidak hanya itu, Nabila turut memuat naik foto hitam putih yang memperlihatkan jejaka berkenaan memegang sebentuk cincin bersama seutas rantai.

Nabila Razali sah bakal beraksi di AJL35 - Kosmo Digital

Tindakan itu sekaligus menimbulkan tanda tanya dalam kalangan peminat sama ada Nabila sudah melangsungkan perkahwinan secara rahsia.

Atau pun, ia sekadar gimik bagi melancarkan lagu terbaharunya seperti mana pernah dilakukan sebelum ini.

Nabila Razali positif Covid-19 kali kedua. - Utusan Malaysia

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply