Netizen Pelik, Rumah Wanita Ditenggelam Banjir, Tapi Pelik Dengan Air Banjir Yang Melawan Hukum Banjir -“Kenapa Bersih Sangat?”

Tidak dapat dinafikan lagi, apabila tibanya musim banjir melanda Malaysia, banyak rumah akan sangat terjejas teruk selepas barangan dan harta benda rumah bakal musnah akibat ditenggelami air.

Malah, b4njir yang datang bukan hanya membawa air sahaja, ia datang sekali dengan pelbagai jenis kotoran, kumbahan dan juga lumpur degil pada permukaaan dinding serta lantai dan aktiviti pemb3rsihan perlu dilakukan dengan teliti.

Bagaimanapun, kali ini berlainan pula dengan kejadian yang berlaku oleh wanita ini, menerusi hantaran yang telah dimuat naiknya di laman TikToknya, dia berkongsi rumahnya ditenggelami banjir di paras atas buku lali.

*Video berada di bawah sekali*

Jernihnya air b4njir dia, macam swimming pool la

Apa yang menarik perhatian netizen, air b4njir yang memasuki rumahnya adalah sangat-sangat jernih kerana seperti kita sedia maklum seharusnya air banjir adalah berwarna lumpur dan kotor.

Bukan itu sahaja, ramai yang turut meluahkan rasa p3lik bagaimana air banjir tersebut  boleh menjadi sangat cantik seakan ‘swimming pool’ dan ada yang mendakwa dia menggunakan penapis untuk mendapatkan air sej3rnih begitu.

Komen nakal warganet,

 

 

 

 

 

 

 

 

Hati-hati tengah banjir ni, jaga keselamatan dan ny4wa

Dalam pada itu, netizen sempat beri pesanan dan nasihat untuk wanita itu supaya menjaga keselamatannya pada ketika musim b4njir ini dan sumber elektrik sepatutnya dim4tikan sebagai langkah berjaga-jaga. Malah, mereka mendoakan agar urusan keluarga itu dipermudahkan.

 

 

 

 

Video,

Sumber: Tiktok @cikraa_eyrazara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply