“Lain Macam Azam Tahun Baharu Dia” – Warganet Terkejut Lihat Riena Diana Tampil Begini!

Pelakon Riena Diana, mencetuskan kejutan dalam kalangan warganet apabila berkongsi sekeping foto dirinya berpakaian s3ksi di Instagram.

Dalam foto tersebut, Riena atau nama lengkapnya Nur Qamarina Diana Zulreal, 26, dilihat memakai ‘crop tank top’ berwarna hitam dan turut memberi ucapan kepada semua pengikutnya.

“Selamat tahun baharu semua,” tulis Riena.

Menjengah ke ruangan komen, hantaran pelakon yang popular dengan drama Kampung People itu mula dibanjiri pelbagai persepsi dan kec4man daripada netizen. Mana tidaknya pakaian yang dipakai agak s3ksi daripada biasa.

 

Rata-rata daripada mereka tidak menyangka Riena akan berpenampilan sedemikian rupa lantas menyindirnya.

“Terima kasih Riena sebab ‘belanja.

“Tahun baharu, mata aku dah ke lain.

“Lain macam azam tahun baharu dia. Semakin seksi!

“Tunjuk boobs pula dah,” komen mereka.

Knpe lailer mkin seksi skg. Jd bdk comel aje cm dlu kn bgus 

 

 

Aku rasa dh leh unfollow dh. Bawa negative culture utk generasi baru. Moga dijauhkan dari bala, nau’zubillah min zallik

 

 

 

Makin tak senonoh pula jadinya. Berlakon tak seberapa tp dosa yg dikumpul. Lepas tu netizen kecam terus sakit mental..artis mmg selalu mcm tu ke

 

 

 

 

Kt luar pakai tudung lailer, kalau seksi2 ni pakai kt rumah, lg2 tggu anta jd isteri ana bru bole pakai seksi mcm ni kt umh. Senang Ana bole ratah2 anta

 

 

 

Terdahulu, Riena mengesahkan hubungan dengan kekasihnya, Nik Afiq telah terlerai selepas empat tahun menyulam cinta.

Bagaimanapun, bekas penyampai radio Hot FM itu enggan berkongsi mengenai punca kehancuran hubungan mereka.

Sedikit info Riena Diana.

Nur Qamarina Diana Zulreal (lahir 3 September 1997) merupakan seorang pelakon, pengacara dan penyampai radio wanita Malaysia. Beliau merupakan finalis Drama Festival Kuala Lumpur 2017 dan telah berlakon dalam beberapa drama yang kebanyakannya terbitan TV3.

Kerjaya Riena Diana dalam bidang lakonan bermula selepas beliau menjadi salah seorang finalis Drama Festival Kuala Lumpur 2017. Selepas DFKL 2017 tamat, Riena ditawarkan berlakon dalam drama Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin dibintangi oleh Raysha Rizrose, Azrel Ismail dan Idris Khan, yang merupakan drama pertama lakonannya. Riena berlakon dengan dua saluran, TV3 dan TV Okey.

Kami Tak Putus Cinta!” Riena Diana 'Lailer' Perjelas Isu Sudah Lama Tak Kongsi Foto Kekasih Hati Di Instagram

Beliau mula menjadi bualan peminat setelah menjayakan watak Dr. Qhadeeja dalam drama Nur yang dibintangi oleh Amyra Rosli. Selain itu, beliau turut berlakon dalam drama Cinta Lemon Madu sebagai Aisyah.

Kejayaan Riena hadir apabila beliau menjadi salah seorang pelakon utama drama Kampung People di mana beliau memegang watak gadis kaya bimbo, Laila. Beliau berkongsi bahawa “Ramai tidak sangka saya boleh membawakan watak komedi, malah saya menerima pelbagai maklum balas positif sejak drama itu disiarkan”.

0 Riena Diana ideas

Riena kemudian memulakan kerjaya sebagai pengacara dengan mengacarakan rancangan Gempak TV di Astro Ria, kemudian diikuti oleh By The Sea di TV3

Sumber BOOM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply