Baru Je Semiggu Kahwin, Tak Sangka Ini Pula Berlaku Dgn Reen Rahim Buat Ramai Mula Risau

Pelakon Reen Rahim, 34, selamat bergelar isteri kepada ahli perniagaan, Ahmad Nur Hazim Zainal Abidin, 28, pada majlis pernikahan di Boraombak Marina, di sini, malam tadi.

Tepat jam 9.05 malam, dengan sekali lafaz mereka sah bergelar suami isteri. Pasangan itu dinikahkan bapa Reen, Abdul Rahim Abdul Kadir di hadapan Pendaftar Nikah Putrajaya, Hafizan Ibrahim.

Pihak lelaki memberi lima dulang hantaran dan dibalas tujuh oleh pengantin perempuan.

Patut Rm15juta Tajaan kahwin..” Ramai sangka bernikah dengan anak Raja, Reen Rahim nampak seperti pemaisuri luar negara – Arena Bola Sepak

Pada majlis itu, Reen atau nama sebenarnya, Noreen Ashikin Abdul Rahim menerima mas kahwin sebanyak RM1,988 serta sedulang emas.

Pasangan ini juga akan diraikan dalam majlis resepsi di Ruscus Hall Forest Valley, Bandar Mahkota Cheras di sini, malam esok.

Semalam, Reen mengadakan majlis Malam Berinai bertemakan Bollywood di sebuah lokasi di Hulu Langat, Selangor.

Reen Rahim sah bergelar isteri dengan sekali lafaz, terima set barangan kemas sebagai mas kahwin - Hiburan | mStar

Majlis akad nikah bertemakan rona putih itu dihadiri kira-kira 400 tetamu yang terdiri daripada ahli keluarga kedua-dua belah pihak.

Mereka berkenalan sejak dua tahun lalu sebelum bertunang pada 12 Ogos lalu.

Berkongsi mengenai keseluruhan tiga majlis, Reen meluahkan rasa syukur apabila dia mendapat tajaan sebanyak RM15 juta daripada pelbagai pihak.

VIDEO] Reen Rahim kini isteri ahli perniagaan, mas kahwin RM1,988, sedulang barang kemas - Kosmo Digital

Peminat Risau Reen Rahim Tidak Lagi Berlakon

Pelakon Reen Rahim akui tidak risau jika ‘sahamnya’ jatuh selepas mendirikan rumah tangga dengan lelaki pilihan hati yang digelar sebagai Encik H.

Saya enjoy dengan kecaman – Reen Rahim - Kosmo Digital

Memetik laporan mStar, Reen menjelaskan bahawa dia yakin yang rezeki itu datang dari Allah SWT dan telah disusun dengan baik sejak awal penglibatan dalam industri seni.

“Kalau saya perlahankan karier mungkin sebab faktor umur dan bukan sebab berkahwin. Perjalanan saya dalam industri pun memang perlahan sebelum ini, tak terus memuncak… jadi saya percaya pada rezeki yang Allah sudah susun.

Artis pun manusia, reti m4ki juga” Reen Rahim Rimas Selalu Dapat Komen Berbaur Luc4h – Media KL

“Saya tiada isu nak takut saham jatuh selepas kahwin. Kalau bukan rezeki dalam industri mungkin dekat tempat lain yang Allah sudah sediakan,” ujarnya kepada mStar.

Reen atau nama sebenarnya Noreen Ashikin Abdul Rahim, 34, memaklumkan bahawa suaminya itu tidak pernah melarang atau meletakkan syarat mengenai kariernya sebagai anak seni tetapi perlu mengehadkan batas pergaulan sebagai seorang isteri.

Pin on reen rahim

“Bakal suami tak ada letak syarat tapi saya sendiri akan letak had tanpa perlu sesiapa beritahu saya tentangnya.

“Tak kahwin pun sama memang jaga bab itu, takkan pula selepas kahwin saya langar apa saya pertahan sebelum ini,” katanya lagi.

Pin on Pretty Girl

Ditanya mengenai persiapan kahwin pula, Reen memberitahu bahawa 90 peratus persiapan sudah lengkap dan majlis akan berlangsung dalam masa terdekat.

Tambah, Reen berasa teruja untuk majlis bertandang pihak lelaki kerana ia bertemakan kampung.

“Saya seronok sangat nanti dapat merasa kahwin dekat kampung yang ada kompang-kompang… dia ada nenek lagi jadi dia nak buat dekat kampung,” luah Reen.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply