Bekas Isteri Buka Mulut Punca Cerai, Rupanya Ada Netizen ‘Report’ Nampak Luqman Hafidz Buat Sesuatu

SUSULAN Luqman Hafidz membuat pengakuan sudah bercer4i, bekas isteri pelakon berkenaan iaitu Nurul Atiqah memberi bayangan punca perpisahan mereka pada Jun lalu disebabkan kehadiran orang ketiga.

Nurul Atiqah atau Nurul Atiqah Mat Apandi, 31, secara sinis turut mengucapkan terima kasih kepada Luqman atau Muhd Luqman Hafidz Muhd Fauzi, 31, dan seorang wanita kerana berjaya meruntuhkan rumah tangganya.

Luqman Hafidz sahkan sudah bercerai, fokus anak - Kosmo Digital

Malah dia turut mendoakan agar bekas suaminya dan wanita berkenaan berbahagia di atas penderitaan yang dialaminya.

“Alhamdulillah, terima kasih kepada Luqman dan Eryn kerana telah bersama-sama meruntuhkan rumah tangga saya.

new

Hantaran yang dimuat naik di Instagram.

“Semoga kalian bahagia di atas penderitaan dan kesedihan saya,” katanya.

Nurul Atiqah b3rkongsi p3rkara itu m3n3rusi s3buah hantaran yang dimuat naik di Instagram miliknya pada Sabtu.

Dalam pada itu, b3kas ist3ri k3pada p3lakon Ola Bola ini turut m3maparkan tangkap layar m3s3j dit3rima daripada n3tiz3n yang m3ndakwa p3rnah m3lihat Luqman di Pulau Pinang b3rsama wanita lain tahun lalu.

Luqman Hafidz bakal jadi bapa, menanti kelahiran anak sulung Februari ini - Hiburan | mStar

Dakwa individu tersebut, Luqman ke sana untuk bercuti dan dia dilihat bersama dengan seorang wanita yang tidak bertudung.

“Stay strong. Sebenarnya saya pernah nampak bekas suami awak dekat Pulau Pinang dengan perempuan lain. Sebelum awak update pasal homewreck tu. Rasanya tahun lepas.

luqman2 - 1

Pendedahan yang dibuat oleh netizen.

“Dia beratur belakang saya masa beli nasi ayam. Tauke tu tanya datang shooting ke. Dia kata datang bercuti. Perempuan tu tak pakai tudung. Baru saya tahu dia dah berkahwin dan awak pula bertudung,” ujarnya.

Tak sangka Luqman tergamak buat macam tu

Perkongsian berkenaan telah mendapat perhatian ramai dan rata-rata tidak sangka dengan pendedahan yang dibuat oleh Nurul Atiqah.

Masing-masing mendoakan agar wanita itu kuat dengan dugaan lebih-lebih lagi ketika masih mempunyai seorang anak kecil. Mereka juga mengatakan bahawa kebenaran suatu hari nanti pasti akan terbuka dan meminta supaya Nurul Atikah terus kuat.

 

 

 

 

Kebenaran pasti akan ada

 

Sabar mummy. Ingat karma itu ada

 

Terdahulu, Luqman mendedahkan dia dan Nurul Atiqah bercerai secara baik di mahkamah namun tidak memperincikan butiran perpisahan mereka.

Walau bagaimanapun, dakwaan tersebut masih belum ada penjelasan sebenar dan Luqman Hafidz juga tidak membuat sebarang kenyataan lain selain daripada makluman dirinya telah berpisah.

Untuk rekod, pelakon berusia 32 tahun itu telah dirikan rumah tangga dengan Nurul Atikah pada 2020 ketika pandemik melanda negara.

Mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan dikenali sebagai Eve Laura yang kini berusia setahun.

Luqman dan Atiqah mendirikan rumah tangga pada 20 Mac 2020 dan pasangan itu dikurniakan seoarang anak perempuan iaitu Eve Laura, 2, pada 6 Februari 2021.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply