Berpisah Dengan Syamsul Atau Hidup Bermadu, Ini Kata2 Puteri Sarah!

Pelakon Puteri Sarah Liyana percaya pada firasat hati mengenai suaminya, Syamsul Yusof telah bernikah di Thailand apatah lagi menerima banyak mesej daripada pengikut yang memaklumkan perkara sama.

Menurut laporan BH Online, Sarah berkata, gerak hati seorang isteri tidak akan menipu kerana sudah lama merasakan bahawa pengarah filem itu akan berkahwin dengan Ira Kazar.

“Akhirnya, k3luar juga daripada mulut Syamsul siapa Ira s3b3narnya. Itu sudah m3madai untuk saya m3ng3tahui k3b3naran.
“S3p3rti yang p3rnah dinyatakan s3b3lum ini, saya hanya inginkan k3pastian s3b3lum m3mbuat k3putusan b3sar dalam hidup.
“Sama ada saya dan Syamsul akan b3rpisah atau s3baliknya, kita tunggu sahaja nanti,” kata p3lakon b3rusia 37 tahun itu.

Ditanya adakah rela dimadukan, pelakon drama Sabarlah Duhai Hati itu enggan mengulas tetapi berterima kasih kepada suaminya kerana mengaku selepas diasak soalan berhubung kahwin dua.

“Terima kasih mengkhianati saya dengan memutarbelit fakta sebenar apa yang berlaku.
“Tidak mengapa saya mempunyai semua bukti membabitkan hubungan mereka. Jadi, kita jumpa di mahkamah,” ujarnya.

S3m3ntara itu, Sarah m3ndakwa Ira yang juga anak k3pada p3lakon v3t3ran Kazar Saisi t3lah m3langgar p3rintah injuksi dit3tapkan pihak mahkamah dis3babkan k3putusan b3rnikah di Thailand.

“Saya sudah banyak kali tanya sama ada nak berkahwin dengan Ira ataupun tidak. Tetapi, Syamsul tidak mengaku dan beberapa kali berkata tidak mahu berkahwin dengan Ira.
“Kalau mengaku sejak awal tidaklah saya turun naik mahkamah dan pergi ke Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan untuk membuat laporan terhadap gangguan dibuat oleh Ira.
“Sekarang, Ira boleh didakwa menghina mahkamah dengan melanggar perintah injuksi. Apapun, jumpa isteri baharu anda di mahkamah,” kongsi ibu kepada dua cahaya mata itu

T3rdahulu, p3milik nama Put3ri Sarah Liyana M3gat Kamaruddin itu m3nd3dahkan Syamsul t3lah m3ny3kat nombor t3l3fonnya s3jak s3tahun lalu s3kali gus m3mp3rsoalkan bagaimana cara untuk b3rbincang soal k3m3lut rumah tangga s3p3rti diminta ol3h p3ngarah t3rs3but.

Dah kahwin dua baru minta bincang, Puteri Sarah anggap Syamsul lelaki pengecut

Pelakon Puteri Sarah Liyana tampil memberi respons selepas suaminya, Syamsul Yusof membuat pengakuan bahawa telah selamat menikahi Ira Kazar di Thailand hari ini.

Sarah atau nama penuhnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin berkata, terdapat beberapa perkara kurang tepat diperkatakan oleh suaminya sekali gus dia perlu menjelaskan fakta sebenar.

Menurut Sarah, dia sudah memberi peluang sepanjang empat tahun untuk berbincang mengenai berkahwin dua tetapi suaminya pula seolah-olah bertindak seperti ‘mangsa keadaan’.

“Pelik, selepas empat tahun perkara ni berlaku.. I bagi peluang untuk you bercakap tapi you tak bercakap apa pun. Banyak kali i tanya nak kahwin dengan dia ke tak? Tapi you kata tak nak.

“Bukan dengan I je, dengan ahli keluarga.. sepupu semua. Tapi you kata takkan berkahwin dengan dia. Sebab apa I suruh kahwin? Sebab I tak nak bersubahat, maksiat You buat tu lah,” katanya.

Sarah berkata, suaminya juga telah menyekat nombornya di aplikasi WhatsApp sejak setahun lalu membuatkan dirinya mempersoalkan bagaimana untuk dia pulang berbincang soal kemelut rumah tangga.

Selain itu, pelakon berusia 37 tahun itu turut menjelaskan dia terpaksa tinggal serumah bersama ibu bapa serta mentua oleh kerana mempunyai dua cahaya mata yang masih kecil.

“Sebab I perlu orang menjaga dan membesarkan anak-anak bersama dengan I. You takde, You tinggalkan kami. I terkontang kanting, terpaksa menjawab soalan anak-anak. Mana ayah diaorang?
“Lepas ni, kita selesaikan semua ni kat dalam mahkamah. I tak nak tanggung beban seorang diri menjawab soalan anak-anak,” ujarnya.

Sementara itu, Sarah menyifatkan suaminya yang juga seorang pengarah filem itu sebagai pengecut kerana hanya muncul menjelaskan segalanya selepas bernikah dengan Ira.

Showbiz: Puteri Sarah Liyana pays it forward to feed needy

“Tindakan You sekarang adalah I rasa sebagai lelaki pengecut. You dah kahwin apa semua, baru keluar di media sosial dan salahkan I.
“Kalau tak nak jumpa I takpe, you patut bincang dengan ibu bapa kedua-dua pihak. Padahal banyak kali you menafikan tak nak perempuan tu. Jadi sekarang ni hal dah jadi terbalik, berhenti salahkan I,” katanya.

Puteri Sarah Liyana - Puteri Sarah Liyana Photo (43094478) - Fanpop

Tambah pelakon drama Suri Hati itu, dia berharap Syamsul tidak menuduh kononnya membuka aib selain berharap pengarah berkenaan berhenti ‘berpura-pura’ menggunakan nama Allah.

Dah Setahun Syamsul Yusof Sekat Nombor Telefon' – Puteri Sarah Liyana

“Jadi saya harap orang ramai mendoakan.. You patut menjalankan tanggungjawab bersama dengan I, jaga anak-anak tapi You takde.
“Jangan kata I buka aib.. You tahu tak apa perasaan I masa dalam pantang? Tengok video You dengan perempuan tu, dia provok I.
“Jadi I dah bincang dengan peguam, kalau betul You buat perkara yang betul, You mesti akan bernikah di Malaysia, bukan di Thailand.
“Sebab itu hanyalah tindakan lelaki pengecut dan berhentilah guna nama Allah sebab itu lagi menampakkan You munafik,” luahnya.

Sumber: BH Online (Raja Nurfatimah Mawar Mohamed) , Instagram Puteri Sarah Liyana

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply