Ini Komen Bapa Hafidz Roshdi Tentang Kes Yg Anak Dia Tengah Hadap Sekarang

Bapa pelakon Hafidz Roshdi, Roshdi Ahmad berharap kes berkenaan isu rumah tangga anaknya dapat diselesaikan dengan cara baik. Dia berkata demikian selepas selesai pertuduhan kes tersebut di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu pada pagi Isnin.

Roshdi yang dilihat menemani anaknya ketika di mahkahmah menegaskan mengenai isu yang dibangkitkan oleh menantunya Nurul Shuhada Mat Shukri yang disifatkan sebagai fitnah yang boleh menjejaskan nama baik keluarga.

Isu yang tak patut dibangkitkan sepatutnya kita elakkan, kerana pada saya itu adalah tidak baik dan akan menjejaskan nama baik keluarga. Perkara tersebut perlulah dihentikan.

Kami sama sekali bukan seperti yang difitnah dan kami selama ini memang berdiam sahaja.

Dalam pada itu, dia juga mahu kemelut rumah tangga yang melanda anaknya ketika ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik.

Sekarang kes ini sedang diadili dan kita doakan yang terbaik untuk masalah ini supaya dapat diselesaikan dengan cara terbaik.

VIDEO:

Terdahulu, pelakon berusia 29 tahun itu telah memuat naik surat terbuka di laman sosial Instagram (IG) dengan menjelaskan bahawa kenyataan daripada isterinya adalah palsu dan melampu serta dia tidak teragak-agak akan mengambil tindakan undang-undang sekiranya maruah keluarganya tercemar dengan fitnah.

Hafidz atau nama sebenar Muhammad Hafidz Bin Roshdi telah dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan mencederakan isterinya pada 2 Mac lalu namun dia mengaku tidak bersalah dan diminta untuk dibicarakan.

Hakim yang bertindak sebagai Majistret, Hakim Siti Fatimah Binti Talib telah memerintahkan pelakon filem Pustaka itu diikat jamin sebanyak RM4000 termasuk syarat-syarat iaitu dia perlu menjalani rawatan dan pemeriksaan kesihatan mental di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan, tidak dibenarkan menggangu mangsa sepanjang kes berjalan serta pasportnya perlu diserahkan kepada mahkamah.

Sumber : Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply