“Semakin Menjadi2 Bila Bertudung”- Rakaman Nelydia Senrose Tiba2 Tular!!

Pelakon jelita, Nelydia Senrose atau nama betulnya Nik Zaris Nelydia Nik Sen semakin menjadi perhatian apabila dia tampil dengan imej bertudung baru-baru ini. Selepas pulang mengerjakan haji bersama suami Muhd Hafez Halimi, penampilan Nelydia Senrose membuatkan peminat dan warganet memberikan banyak pujian terhadap dirinya.

Nelydia Senrose Tanya Cara Pakai Tudung, Peminat Teruja Kongsi 'Tutorial' – Komedi Media

Menerusi ruangan Instagram beliau, perkongsian foto-foto Nelydia Senrose dengan imej sopan dan bertudung itu membuatkan dia menjadi bualan ramai nurtizen serta menerima ribuan tanda suka daripada peminat mahupun rakan selebriti

Nelydia Senrose dipuji ramai

Meskipun begitu, dalam satu video terbaharu ini pula menyebabkan Nelydia Senrose nampaknya membuatkan peminat dan nurtizen terpukau lagi dengan kecantikannya. Seorang jurusolek dilihat berkongsikan rakaman video Nelydia Senrose yang sedang di makeup sehingga menaikkan lagi seri cantik wajahnya itu.

Dalam rakaman pendek ini bagaimanapun mengundang orang ramai memberikan tumpuan terhadap kecantikan Nelydia Senrose sehingga menerusi ruangan komen dia dihujani dengan pelbagai reaksi pujian netizen yang ada antaranya mengatakan tidak jemu memandangnya.

Dalam pada itu, s3orang individu s3mpat m3minta vid3o atau gambar p3lakon j3lita yang disol3k itu tanpa m3nggunakan filt3r namun kom3n t3rs3but m3narik p3rhatian jurusol3k b3rk3naan d3ngan b3rkata vid3o t3rs3but adalah tanpa m3nggunakan filt3r. Cantik!

‘Ni takde filter sis’

 

 

 

 

‘Kenapa cantik sangat’

 

 

 

‘Antara artis yang sangat sangat cantik, tak jemu mata memandang’

 

 

‘Suka sangat tengok muka dia ni’

 

 

 

Video,

Sumber Syor

Apa P3ndapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Kom3n Dan Shar3 Ya. T3rima Kasih Banyak!

P3RHATIAN: Pihak admin tidak akan b3rtanggungjawab langsung k3 atas kom3n-kom3n yang dib3rikan ol3h p3mbaca kami.

Sila pastikan anda b3rfikir panjang t3rl3bih dahulu s3b3lum m3nulis kom3n anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk m3mantau k3s3mua kom3n yang ditulis disini. S3gala kom3n adalah hak dan tanggungjawab anda s3ndiri

S3m3ntara itu, anda bol3h baca juga kisah-kisah lain yang m3narik dan m3nghiburkan di bawah ini yang dikongsikan s3p3rti b3rikut:

Jangan lupa lik3 di bawah atau follow pag3 kami. T3rima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply